G

Grazia

Har nu fått hem min nya häst och har en liten fundering kring hans kastanjer, eller den ena av dem bak rättare sagt...Det ser ut som o´m den är sprucken eller har delat sig i massa små bitar, ungefä som om de har stuckit in en bunt tändstickor med svavlet uppåt/utåt. Det är dock bara delar av kastanjen som ser ut så, vet någon varför den är sprucken? Är den bara torr, jag har aldrig sett en sådan här kastanj och jag har sysslat med hästar sedan -76 :crazy:

mina erfarenheter av kastanjer är att dom kan se ut precis hur som helst :D

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 650
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 588
Senast: Fibusen
·
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
3 061
Senast: muslidag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka