Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det inte att dubbel regga?Jag sitter här och svär över SVaK. Att vi ligger under SKK istället för ISDS gör att våra hundar räknas som "showhundar" i UK. Dvs nu när jag fått exportförfrågan till UK, så får jag vackert meddela att hunden kommer räknas som oreggad och därmed värd typ en tredjedel så mycket, och inte tävlingsbar på högre nivå.
Det svider en aning, kan jag säga, när man får förfrågan från en intressant köpare i Wales
Jo, men föräldrarna måste vara reggade i ISDS, dvs jag måste ändå regga in Karla via ROM.Går det inte att dubbel regga?
Ale?Ale är så galet fin! Tidus ser väldigt snäll ut, lite mjukt uttryck på den bilden. Gulligt!
Karla surar över att Alien får uppmärksamhet i hennes bebistråd!Ale är jättefin! Gillar hundar med...karaktär
Du vet att det inte är Ale på bilderna ovan, va?Ale är så galet fin! Tidus ser väldigt snäll ut, lite mjukt uttryck på den bilden. Gulligt!
Du vet att det inte är Ale på bilderna ovan, va?
Du vet att det inte är Ale på bilderna ovan, va?
Det var Ale som var på ultraljud ja, här i tråden är det ju Aloy!!Men vafan! Är det inte hon som glor?? Jag får spader
Men hon var på fb nyss eller hur?
Jag börjar också fundera på om du inte blandar ihop töserna nu @Hyacinth
Ale har typ hälften så långa ben och dubbelt så stor bläs
Jag tror ju jag känner igen henne