Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de har väldigt olika vita tecken, men det är också på det jag känner igen dem, inte annat ;D Gissar att de ser väldigt mycket mer olika ut för ett vant öga. Kan ju se att de inte har samma uttryck också iofs, men har inte lärt mig vem som har vilket.Ser ni vem som är vem?
Ja de har väldigt olika vita tecken, men det är också på det jag känner igen dem, inte annat ;D Gissar att de ser väldigt mycket mer olika ut för ett vant öga. Kan ju se att de inte har samma uttryck också iofs, men har inte lärt mig vem som har vilket.
Dagsfärska bilder på grabbarna:
Ser ni vem som är vem?
Full pott!1. Tidus
2. Joel
3. Daud
4. Rost
5. Sonic
Kan det stämma?
Wiie! Jag lär mig!Full pott!
Åh, har hon namnsdag! Då måste vi fira den med lite extra vallning eller nåttDu får förbereda grabbarna för söndag när Karla har namnsdag! Så dom verkligen hinner ordna med tårta etc (tänkte på dig när jag läste namnsdagen i kalendern)
Och dom har verkligen blivit stora!
Vad är det som gör att du väljer att vänta, och vad gör att dina valpköpare väljer att starta nu?Teb träffade får för första gången idag, jag fick ett litet filmklipp skickat på messenger. Gjorde en del fina saker mot djuren, men så tydligt att han är för omogen för att fatta vad. Lite som brorsan Rost
Så spännande att se hur de utvecklas nu i vår, jag får verkligen sitta på händerna och gömma långlinorna för att inte sätta igång mina...
Imoen är klar för träning, så henne hade jag också startat nu! De andra får, precis som mina, bara "hänga" lite hos fåren ibland för att se hur de beter sig.Vad är det som gör att du väljer att vänta, och vad gör att dina valpköpare väljer att starta nu?
Ah, så det är utifrån hur redo varje hund är för det?Imoen är klar för träning, så henne hade jag också startat nu! De andra får, precis som mina, bara "hänga" lite hos fåren ibland för att se hur de beter sig.
Och hur bra man är på att vänta på det goda!Ah, så det är utifrån hur redo varje hund är för det?
(borde jag kanske fattat själv )
Haha men åh, vad det ser ut som att Sonic funderar på hur han ska komma åt fåren, när det är en häst i vägen!Rost har mognat lite, här första gången på hela min fårflock. Fortfarande aldrig tränat, bara "lattjat" (ni hör ju hur mycket hjälp/instruktioner han får - inget alls!) Hade tänkt filma för att göra en annons och se om det dyker upp nått bra hem åt honom, men blev nu sugen att ha kvar och börja starta honom lite redan
Sonic är lite mer eftertanke, lite mindre valpglädje.
Haha men åh, vad det ser ut som att Sonic funderar på hur han ska komma åt fåren, när det är en häst i vägen!
Nämen titta, det var en som fick riktiga öron i alla fall!Fick bilder på lilla Teb i Luleå
Alla fyra som flyttat har fått så fina öron!Nämen titta, det var en som fick riktiga öron i alla fall!