Karenstider - hjälp!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Mannagrynet
  • Startdatum Startdatum
M

Mannagrynet

Tjänsten där man kan se karenstiderna för olika preparat fungerar inte på travsport.se just nu. Någon kanske har ett propphäfte och kan hjälpa mig? Hur lång karens är det på Lotagen Koncentrat (utvärtes preparat)?

Kan någon gärna kolla karensen på Finadyne också?

Tack på förhand!

Sv: Karenstider - hjälp!

Finadyne är 14 dygn. Lotagen vet jag inte, möjligen kan det vara 96 timmar elller inget alls.

Sv: Karenstider - hjälp!

tänk vilken tur att det går att hitta dessa karenstider på fler ställen på webben, t.ex här... :D
Finadyne är 14 dygn, som sagt.
Lotagen kan jag inte hitta på listan, men för att vara på säkra sidan bör du kanske vänta minst 96 timmar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
941
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka