Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju lite det jag funderar på.... dom står ca 13 timmar från Nedpoint är det sagt, kan det stämma?
Tack för tipsen!
Det kan stämma men det kan vara mer än 13 timmar också. Det beror ju på var i Ohio dom startar ifrån så min uppskattning är minst 13 timmar. Har bara hört gott om dom andra europeiska bolag som fraktar hästar overseas. Har faktiskt aldrig hört någon som haft problem med något bolag. Dom som har fått hästar i sämre skick är mer relaterat till att dom innan karantän inte förberetts ordentligt, läs något överhull.
Lycka till!
Mvh Jolene
Jag använde Kerstin Milton när jag importerade en jänkare: http://www.elitemilton.com/
Tack för ditt svar!
13 timmar var uppgiften från säljarna... så det får man väl anta stämmer.
Min största farhåga är faktiskt skicket på hästarna. Dom är i det tunnaste laget redan nu tycker jag...
Tusen tack!
Ja det var därför jag postade här, tänkte att det måste ju finnas andra är quarterfolketsom importerar från USA!
Nej jag ahr inteköpt dom än... jag vill ha mer kött på benen tex vad gäller detta. Ingen brådska heller och det finns många hästar i USA men dessa känner jag att jag vill gå vidare med och kolla upp alternativen.
Det kommer isåfall att handla om en hingst och ett dräktigt sto nu i höst/vinter,och ett förhoppningsvis dräktigt sto i vår (efter betäckning) Så det är ju ganska viktigt att dom hålls i bra skick! Men jag tror som du säger att det är kris lite här och var i USA just nu och folk har inte råd att fodra ordentligt
Jag är inte intresserad om det visar sig att dom är i alltför dåligt skick givetvis men det tror jag inte dom är, "bara" tunna och omusklade....