Kanske dum fråga om utställningar...

superstar

Trådstartare
Jag har nu börjat planera för att ställa ut min valp för första gången, och det lutar åt att premiären blir den 1 december. Har kollat på massor av olika PM för utställningar men inte på ett enda av dom anges någon starttid. Finns det någon praxis som jag inte känner till? Kan vara bra att veta om det är på morgonen eller kvällen...

Ska till Globen samma kväll så är det inte på morgonen får jag nog tänka om...

Ullis- frågar man inget får man inget veta :bow:

Sv: Kanske dum fråga om utställningar...

De brukar starta klockan 9.00, man får reda på exakt när de vet hur många hundar som är anmälda.

De brukar alltid vara en starttid mellan 9-10. Mer exakt talas om i det PM du får ca. en vecka före själva utställningen. Riktlinjen brukar vara att man ska vara klar för finalerna till 15 - men det är inte helt ovanligt att det går åt skogen med just det.

Okej, tack...

Får väl se om jag vågar chansa. Fast vi lär ju inte gå till nån final så då behöver jag väl inte vara orolig :rofl:

Mycket att sätta sig in i...

Ullis

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 816
Senast: Anonymisten
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 662
Senast: Gabby_Ossi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej...Ja vad skulle ni säga till någon som "bestämt" sig att hon vill ha sin 1a hund och det ska vara en Dobbis helst eller en...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
23 698
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025