Haha, min empiriska undersökning säger ungefär detsamma!Om du har Robin som morfar och Cardento som pappa så ser de ut som du beskrivit + en kantig rumpa, tendens till passgång, lite korkade och hoppar höghus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, min empiriska undersökning säger ungefär detsamma!Om du har Robin som morfar och Cardento som pappa så ser de ut som du beskrivit + en kantig rumpa, tendens till passgång, lite korkade och hoppar höghus.
Om du har Robin som morfar och Cardento som pappa så ser de ut som du beskrivit + en kantig rumpa, tendens till passgång, lite korkade och hoppar höghus.
Ja det blir visst såna!såg en sån i somras när vi hämtade en ponny. det var bland det fulaste jag någonsin sett. stor som ett hus. modell kubik och samtidigt kantig. men den skulle tydligen hoppa hus.
Ja det blir visst såna!
Kan lägga till att QE-avkommor ofta får en bred panna, nästan som en ponny
Dragon-avkommorna som jag träffat är ganska små, kvadratiska, ofta med gulanlaget synligt och alltid fulla med hyss. Och roliga att lära trick!
Den erfarenheten delar inte jag, den enda lilla jag stött på har travarmamma. Jag har ridit de som varit normalhöga, långlinjerade och egensinniga.
Diaghlyphard (fullblod) har jag upplevt lämnar många... "Speciella" avkommor
Jag tycker att Cardento gav stora och grova huvuden, absolut inte smala. Dessutom kan de inte trava och är väldigt trevliga i temperamentet.
Utan en fungerande mun... (från hon som skenat runt Täby på en som sen även var svårstyrd i lägre farter)Diaghlyphard (fullblod) har jag upplevt lämnar många... "Speciella" avkommor