Kan vara så, samtidigt är jag så medveten om vad jag gjort att jag inte har någon större frågeställning kring det. Mig själv kan jag ju alltid resonera med liksom
En liten förälskelse var det ja, som jag stoppade när jag kände att ”nästa gång kan något hända och jag vet inte om jag säger nej”. För det skrämde mig. Försälskad är jag inte längre, det jag saknar är att prata med honom och vara så nära som vi var en gång ovh pratade om allt. Det betydde mycket.
Jag har också gjort fel, tjatat på honom att prata med mig så vi kan lösa detta. Samtidigt gör han mig kluven och får mig att fortsätta genom att skriva långa inlägg tillbaka. Där han verkar uppriktigt ledsen och uppenbarligen missförstått ganska mycket. Att han upplever att jag ör kluven och vill dra sig undan. Där han skriver att han vill vara vän med mig osv senast i förrgår. Nästa dag svarar han inte ens och är återigen borta på obestämd framtid. När jag skapade denna tråden hjälpte det mycket att se saker genom att skriva allt. Sedan pratade jag med min sambo om detta och var enbart inställd på att killen ifråga bara drev med mig. Men det trodde inte min sambo som läst konversationen, utan att han antingen är ledsen eller bara inte bryr sig. Där fick jag huvudbry igen :/