Haha, min närstående trodde såklart inte att det skulle bli mer än en vecka heller
Det farliga här tror jag är att du räknar med att han inte kommer svara, dvs. måste du _egentligen_ inte ta beslutet och stänga dörrar för att relationen skulle kunna bli bra igen framöver. Och nu kommer jag vara brutal, men vill understryka att dina känslor inte är obekanta för mig. Men visst, de flesta vill inte att andra ska må så dåligt som du gör, men sanningen är också den att de flesta inte har lika stark separationsångest som du uppvisar nu, så man räknar kanske inte med en så kraftig reaktion i den här kontexten. Med det sagt så tycker jag att han beter sig illa, och verkar spela på dina känslor på ett oschysst sätt, men du tjänar nog inte på att bara se det ur den synvinkeln.[/QUOTE
Som jag skrev, jag behöver smälta detta innan. Jag måste bli mer övertygad bara så jag aldrig går tillbaka igen utan stänger möjligheten föralltid. Jag skrev nåt argt och precis vad jag tyckte om hans sätt häromdagen och att jag inte ville höras mer. Tror du inte han DÅ svarade inom 2 minuter? Och satt och tjurade över hur kluven han var över mig och körde det där att det aldrig skulle bli nåt mellan oss- bara att det var jag som dumpade honom... så jag är ju påväg, men denna gången kommer jag inte att svara