Så lägga ut yttligare 3000 för att be ännu en vet kolla? Är inte heller rätt mot hunden. Så länge hon inte mår dåligt så låter jag de vara
Om du är intresserad av att använda henne i avel är det väl högst relevant att kolla upp det här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så lägga ut yttligare 3000 för att be ännu en vet kolla? Är inte heller rätt mot hunden. Så länge hon inte mår dåligt så låter jag de vara
Hade varit väldigt intressant. Har träffat måååånga mopsägare som säger att deras mopsar är kärnfriska, 'dom låter bara ändå'En hund som har problem med långmjuk gom låter när den andas och har problem i värmen. Min hund har inte dessa problem, så jag väljer att lita på den vet som informera att de var bra. Jag har träffat mopsar med andnings problem och de flåsar bara de kommer ut och ska gå. Ni som är nyfikna får gärna träffa min mops och avgöra själva. Skicka pm
Tråkigt nog inte, bc har sällan problem med andningen pga man faktiskt avlar på djur som ska fungera som HUNDAR.Man kan inte gemföra en mops med en bordercollie...
Det är ju därför folk rekommenderar att du kontaktar en tredje veterinär. Varför skulle man operera på en frisk hund? Vad säger att den andra veterinären har rätt och inte bara går efter det samma gamla "alla mopsar är sjuka, det spelar ingen roll"?Ni försvarar veterinären som såg att hon behöver op och tycker jag ska lita på denna. Men veterinären som sa de inte va detta, kan alltså ingenting? Har han inte också studerat till veterinär? Stora djursjukhus vill dra in mycket pengar så tror säkert de kan rekommendera op som gynnar dem ekonomiskt.
Ni försvarar veterinären som såg att hon behöver op och tycker jag ska lita på denna. Men veterinären som sa de inte va detta, kan alltså ingenting? Har han inte också studerat till veterinär? Stora djursjukhus vill dra in mycket pengar så tror säkert de kan rekommendera op som gynnar dem ekonomiskt.
Man kan inte gemföra en mops med en bordercollie...
Stänger denna tråden nu. Går inte att diskutera med människor som redan har emot rasen mops.
Nä har aldrig sagt jag inte vill betala för de.. Gjorde detta för ca 7 månader sen. Hade även börjat spara till op för svalg då veterinären skrämde upp mig.
Därför jag blev så chockad att denna säger det ser bra ut. Vem ska man tro på? Klart att en liten klinik också behöver få in pengar men de verkade mer ärliga där.
Har en kompis som dragit ut tänder på sina chihuahuor på hbg djursjukhus. Den ena 22 tänder kosta 10.000. Sen åker hon in me de andra 6 mån senare och ska dra ut 7 tänder där de ville ha 10.000. Hon sa nej och de tog bara 2 för 5500 . Ringde runt till andra vet som var betydligt billigare. Så har tappat förtroendet för de.
Jag vill inte hålla på att söva min hund ännu en gång för att ni i tråden är nyfikna. Ska jag lägga ut totalt 9000 för att veta om hon behöver op eller ej?
Ser hellre att hunden lever ett bra liv och denna op är heller inte riskfri. Den dagen jag ser hon mår dåligt och har problem med andningen så fixar ja de.
Så snälla inga mer negativa kommentarer orkar inte.
Ta du o hoppa ner från dina höga hästar. Ställer man frågor får man svar, vill du bara ha svar som stryker dig medhårs så rekommenderar jag dig att blogga.Att ni inte gillar mops och aveln kan ni hålla för er själva .. Kan inte operera henne till en bordercollie