kaninungar?

W

Wilmakanin

hejsan allihop !
jag har en liten kaninunge (hona) med blandningen teddy & löwen
och min kompis har också en kanin unge (hane) med
rasen löwen när dom blir stora tänkte vi görs en kull är det någor att tänka på när man ska para i hop dom för jag har áldrig gjort det innan :D /jonna :p

Sv: kaninungar?

Ett bra tips är att kolla om det finns intresse först. Sätt ut annons på diverse kaninforum, prata med bekanta etc.
Sen ska ni tänka på att honan bör vara ca 7-18 månader gammal, och parningen ska ske antingen i hanens bur eller på neutral mark, inte inne hos honan.

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 876
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 931
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar