Kaninproblem

K

kjelin01

det är så att jag har sedan en tid tillbaka behövt att sälja min kanin, då han inte längre kan vara en medlem av vår familj. men det är så att ingen vill ha honom.

jag är till och med beredd att skänka bort honom till "rätt" ägare, för att han ska få det bra.

har satt ut annonser m.m men dte går inte nå bra alls.
vad ska man göra? tips emottages tacksamt. ingen i dalarna som har tid för en liten fin kaninplupp?

karsnje du kan söka upp nån kaninförening som kan ta imot den??det finns nog nån som kan ta hand om din kanin.

har du satt ut annonser på blåbörsen, där nappar nästan alltid någon...???

varför kan du inte ha kvar kaninen ?

Har du kollat om något Naturbruksgymnasium vill ha honom/henne ?

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 395
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 863
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka