Kaninproblem

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare kjelin01
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 207
K

kjelin01

det är så att jag har sedan en tid tillbaka behövt att sälja min kanin, då han inte längre kan vara en medlem av vår familj. men det är så att ingen vill ha honom.

jag är till och med beredd att skänka bort honom till "rätt" ägare, för att han ska få det bra.

har satt ut annonser m.m men dte går inte nå bra alls.
vad ska man göra? tips emottages tacksamt. ingen i dalarna som har tid för en liten fin kaninplupp?

karsnje du kan söka upp nån kaninförening som kan ta imot den??det finns nog nån som kan ta hand om din kanin.

har du satt ut annonser på blåbörsen, där nappar nästan alltid någon...???

varför kan du inte ha kvar kaninen ?

Har du kollat om något Naturbruksgymnasium vill ha honom/henne ?

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 283
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 291
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 458
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka