Kaninnamn!

S

Söötisen

Någon som har något förslag på vad min nya kaninhona kan heta? :) Sitter och försöker komma på ett passande namn, men skulle bli glad för lite förslag..

Sv: Kaninnamn!

Hur ser kaninen ut? Annars tycker jag typ Mimmi, Milla, eller ngt i den stilen är fint. :)

kaninen är nästan helsvart... Flera förslag..:D

jag ska nog fundera ett bra kanin man till min kaninunge.. hon är guld brun :) har ni nogra bra namnförslag ?

min katt hter Esmeralda :D

Hallå! :)
Jag behöver också förslag på kaninnamn, på en hona, dvärgvädur:)
/Linda

vet några som hade tre kaniner som hette Biff, Stek och Gryta.

Majken! :) Fullkomligen älskar det namnet.. Hade tänkt mig en liten Majken, men när ett flertal uppfödare avrådde mig från att köpa en hona om jag inte var intresserad av avel blev det en Oskar istället. ;)

kan du inte lägga in en bild på hon,annars e detså svårt att vet vad som passar.
kan du inte så vad e detför ras?

Vet några som har döpt sina kaniner till Hälge,snobbenoch Henke:)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 149
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 276
Senast: hollypolly
·
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
33
· Visningar
1 814
Senast: Zoya
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama