Kaninhoppningshinder

E

EB_

Åhh, dumma min pappa har slängt alla mina fina hinder och bommar :cry: :cry: De som var så fina, och jag hade jobbat så hårt med dem, de liknade riktiga tävlingshinder ju :cry: Anledningen var att jag inte använde dem. Men konstigt, det har varit höst och vinter (får inte gå på gräset av honom då).

Nu måste jag göra nya, men jag vet inte om jag orkar. Därför vill jag se bilder på era hemmagjorda hinder. Enkla träningshinder eller trixiga och färglada. Så att jag kanske orkar ta tag i snickrandet. :D

Åhh, mina fiina hiinder, borta :cry: :cry:

Sv: Kaninhoppningshinder

ohh, vad roligt! (inte att din pappa kastade dom)

Men kaninhinder! har/hade massor förut. Vet inte om dom finns kvar.
Får nog gå ut och kolla i lekstugan i morgon.

Hoppade massor med min kanin när jag var liten :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 445
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 754
Senast: Disen
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
13
· Visningar
2 076
Senast: Empalie
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 597
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar