Sv: Kaninbur?

Ojoj den skulle då jag aldrig sätta en kanin i. :crazy:

Det är långt ifrån första gången jag ser liknande burar, tyvärr.

För inte så längesen var det en belgisk jätte som satt i en bur på 80*40 cm. :(

Men shit... den storleken är ju inte ens godkänd till en dvärgkanin! :eek:

Hur får man in en jätte på den ytan? Trycker in den med våld?

"Hej,
Tack för din anmälan. Vi tar en titt på detta och ber annonsören korrigera sinannons.
Med vänliga hälsningar,
****** - Blocket.se Säkerhetscenter"

BraBraBra.. :)
Om H*n har haft sin kanin i den är det ju skam .. :eek:

Åfan, blev den borttagen :devil: :D

Det var en hamsterbur iaf. En sån där liten jävel som inte ens en hamster skulle kunna vända sig i typ.

Jag kan säga som så att jag hade en fågelbur till en kanin en gång. Den buren är väl en sisådär 45*30 cm eller nåt i yta (här kanske jag ska nämna att kaninen sprang fritt dygnet runt och hade den bara som mat- och toaplats, den stod ständigt öppen). Buren i annonsen såg ut att vara ungefär i den storleken, möjligtvis mindre...

Jag kan se den så tydligen har säljaren lagt upp den igen och den är fortfarande utannonserad som kaninbur.

Men på något sätt måste ju säljaren gå att kontakta, via mejl eller telefon? :o
:devil:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 436
Senast: Troll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 683
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka