Kändisar med hundar

D

Dean

Satt och funderade lite på vilka kändiar här i Sverige som har hund och vad de har för hund.
De enda jag kom på var Persbrandt, kungen och Babsan men det måste finnas så många fler...

Sv: Kändisar med hundar

Åh, det här är jag bra på. ;)
Dogge i TLK har en pitbull, Bingo Rimér har en Dogo Argentino, Josefin Crawfoord(?) en chihuahua..

Någon av de manliga gladiatorerna har en hund av modell mindre.
Sen heter ju kompisens hund Izor, alltså borde man kunna låssas lite att han är känd ;)

Viva Vagina... gud vad heter hon... Kim Anderzon :idea: - hon har isländska fårhundar (och islänningar :p )
Juckbruden bakom E-type som mimade konstant till Nana Hedins röst, har en Rottishane.
Men jag har stått brevid henne en gång :D jag stod längst fram när Marcoolio var på gatufesten för några år sedan (inte för honom, väntade på Uggla som skulle börja efter och ville säkra en bra plats ;) :) ) hon stod framför mej på andra sidan staketet.

... Josefin Crawfoords lilla hängsmycke Anneli ger jag inte mycket för. Jag gillar inte när man använder hundar som accesoarer :mad:

FarmenVeronika har en blandis som heter Tyson :D

Olle Goop har en tax som heter Bibba

Björn Goop har en slätfox som heter Delvis

Hej!

Var har Du hållt hus? Har inte sett Ditt nick på länge, bara så där apropå ingenting. :D

Dean skrev:
Satt och funderade lite på vilka kändiar här i Sverige som har hund och vad de har för hund.
De enda jag kom på var Persbrandt, kungen och Babsan men det måste finnas så många fler...

Vad har Persbrandt för hund?

Ridgeback..

Håkan Nesser har också ridgeback kom jag på. :idea:

Tjenixen... :)

Jag hinner inte sitta och nöjessurfa så mkt längre :( Saknar Buke emellanåt och brukar titta in ibland utan att skriva.

Det är mkt med företaget, vilket iafs bara är skoj.

Kom igen svenska folket: Avla fram fler "omöjliga" blandraser så vi kan fortsätta få mat på bordet ;) :D

Kram Kram

Kul att se dig med :)

Går allt bra med ridgeback bejbin...som jag förstår blivit rätt stor vid det här tillfället.

Han Tobbe som är ganska rolig och utflippad, som var med i Spanarna på tv för några år sen, och som nu är med som barnprograms-ledare, har en jack-russel. :p

Själv har jag ju en Arnold!( Arnold heter ju iofs inte Swarznegger i efternamn, eller hur man nu sätter ihop de bokstäverna! ) Men är lika poppis som vilken kändis som helst! :love: ALLA vill hälsa!

Aschberg har en dobberman om jag inte minns fel?

Just FarmenVeronikas jycke såg jag en dag. Den såg för lustig ut. Kunde inte komma på vad det var för ras. Misstänkte blandis och nu är det ju bekräftat :-p

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
741
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
827
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 658
Senast: Puffindog
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka