Kanariefåglar med finkar ??

Sv: Kanariefåglar med finkar ??

min kompis hade nymfparakiter och zebror i samma bur... och sånna där grönblåa som alla har (minns inte vad de heter...:angel: )

om detta svarar på din fråga..... :angel:

En bra grundreger brukar vara lika näbb med lika näbb. Utöver det är såklart storleken på fågeln viktig. Jag skulle inte tveka att hålla små spetsnäbbade fåglar som risfågel, zebrafink, amadin eller kanarie med varandra. De ska normalt inte skada varandra, och de äter liknande foder. På samma sätt fungerar undulater (kroknäbbar) och nymfer ofta ihop.

vad kul. Då kan man köpa lite olika par.

Liknande trådar

Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
951
Senast: ufot
·
Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
128
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
28 29 30
Svar
583
· Visningar
14 176
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama