Kan man vara sken"dräktig"?

Status
Stängd för vidare inlägg.

anhe

Trådstartare
Det här är så tråkigt. Det händer precis ingenting. Förra grav så blev jag tjock direkt, kunde inte komma i något av mina normala klädesplagg vid den här tiden. Den här gången syns ingenting, alla kläder passar och jag går snarare ner i vikt (inte för att det gör något, inte direkt så att jag var mager som en skrika innan). Går ju snart in i vecka 15 och tycker det borde börja synas lite snart. Men, men, får väl ge mig till tåls, tids nog så visar det sig väl.

Hur tidigt började det synas/märkas för er andra på första respektive andra graviditeten, ja ni med fler får ju gärna fortsätta jämförelsen med för den delen.

Sv: Kan man vara sken"dräktig"?

Det är väl jätteskönt att du slipper blir tjock och otymplig !

Jag blev fet som ett hus vid andra graviditeten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 775
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
9 470
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 193
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 586
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka