AgentCarter
Trådstartare
Ja, jag undrar mest vad han ser.hahahahahahahaha
(ursäkta, men det här är riktigt underhållande)
Men fysiologiskt känns det inte omöjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag undrar mest vad han ser.hahahahahahahaha
(ursäkta, men det här är riktigt underhållande)
Men herregud jag vet att man kan se näsan.Du menar som någon form av röntgensyn
För näsan är ju det den är. Solid och ogenomskinlig. Däremot kan man uppleva att man kan "se igenom" näsan men det är en kombination av vårt seende med två ögon och hur hjärnan tolkar dessa signaler.
Som sagt prova blunda med ett öga i taget så ser du näsan tydligt.
Du menar att man skulle se med näsan istället för med ögonen? Är det så du menar?Nej det är en stor fråga. Dock om hjärnan sorterart bort detta i tusentals år så varför börja nu?
Men som sagt behöver jag någon form av bevis och det kan jag inte hitta
I så fall är mitt svar kort och gott: Dumheter!Men herregud jag vet att man kan se näsan.
Jag pratar om att se genom näsborrarna om vi nu måste vara tydliga.
Inte istället utan och, dock så filtreras detta bort eller så går inte nerverna rätt för att vi ska kunna se det.Du menar att man skulle se med näsan istället för med ögonen? Är det så du menar?
Som sagt dumheter.Inte istället utan och, dock så filtreras detta bort eller så går inte nerverna rätt för att vi ska kunna se det.
Varför?Som sagt dumheter.
Men titta bara på hur ögat är uppbyggt och hur näsan är uppbyggd i tex en läkarbok så ser du varför.Varför?
Men driver du med oss?Varför?
Se genom näsborrarna?Men herregud jag vet att man kan se näsan.
Jag pratar om att se genom näsborrarna om vi nu måste vara tydliga.
Detta kräver då att näsan har någon form av stavar och tappar /synnervMen driver du med oss?
Det finns ju inget i näsan som du kan se med, ingen pupill, inga stavar, tappar eller synnerver.
Men det har den ju inteDetta kräver då att näsan har någon form av stavar och tappar /synnerv
Och det är det jag inte är säker på om den har eller inte och inte kan få framMen det har den ju inte
Jag kontrar med frågan vad det är som gör att det inte känns omöjligt?Men fysiologiskt känns det inte omöjligt.
Men titta i en läkarbok så ser du att den inte har det.Detta kräver då att näsan har någon form av stavar och tappar /synnerv
Och det är det jag inte är säker på om den har eller inte och inte kan få fram
Skall jag vara helt ärlig så tror jag att din sambo bara driver med dig (för det var väl han som påstod att han kunde det?) och har väldigt roligt på din bekostnad.Och det är det jag inte är säker på om den har eller inte och inte kan få fram