Kan läkaren se dåliga cellförändringar?

jerseyko

Trådstartare
Var till läkaren idag, blev sövd för att få spiral.

Innan hemgång berättar läkaren att hon kunde se stora körtlar på tappen och den blödde både lätt och mycket :/

Det är 1,5 år sen jag gjorde cellprov. Förändringar på första med andra var ok. Fick barn för 6 månader sen.

Nytt besök inbokat om 1,5 vecka. Jag visste inte ens att man hade körtlar där! Blir super orolig, min mamma har cancer.

Mja, alltså, de kan kanske avgöra om det är något som kanske inte är "OK" men om det är vanliga cellförändringar borde du inte behöva oroa dig. Det tar tid innan det blir cancer som jag har förstått och det är ju inte jättelänge sedan du gjorde cellprov. Slappna av och vänta :) kanske behöver du ta bort eventuella förändringar men cancer tror jag inte att det är än på ett tag.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·
Småbarn Jag tänkte först skaffa ett anonymt konto, men jag orkar inte. Det är ju heller inget att skämmas för tänker jag (försöker jag tänka)...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 218
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?