Kan jag låta honom gå?

Mirre

Trådstartare
Isak är förkyld igen, har dock ingen feber utan hostar bara och är lite snorig.
Dock hostar han en hel del emellanåt. Det är verkligen full fart på honom så han är ju inte påverkad på så sätt.
Han har varit på dagis mån tis ons och det har väl gått bra men han hostar som sagt.
han klarade sig från det hela dan igår fram tills han skulle sova efter lunch.

Har lektioner både idag och i morgon som jag måste gå på.
Dessutom har jag varit hemma mycket redan då vi varit sjuka båda två.
CSN kommer väl börja haga mig snart om jag är hemma mer.

Senast ändrad:
Sv: Kan jag låta honom gå?

Undrar samma sak?, jag pluggar också och när jag har viktiga saker i skolan får pappan vabba, inga konstigheter med det.

Är han pigg och hostar rimligt och snorar rimligt skulle jag släppa honom till dagis, det gjorde jag själv med min dotter imorse. Men då har jag varit hemma med henne två dagar på grund av rejäl hosta och näsa som rinner som ett såll, idag var hon mest lite snorig och hostar lite emellanåt, då kändes det ok. Men hade hon hostat konstant och mycket hade hon fått vara hemma en dag till.
Du säger att han varit på dagis denna vecka - men vad tycker dagis? Tycker de att han orkar med och mår tillräckligt bra för att vara med eller har de invändningar?

Jag och pappan bor inte ihop längre.

Men lät honom gå idag och det gick faktiskt väldigt bra.
Han hostade nästan ingenting idag:)

Nej det vet jag att ni inte gör :)

Men pappan kan/bör väl vabba även fast ni inte bor ihop, det är ju hans son som behöver tas om hand ?!

Skönt ändå att han börjar bli frisk ..

Jo det har du rätt i.

Ja jag hoppas han får bli det nu.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 291
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 246
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 220
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm