Kan hundar få Ticks??

verrdogan

Trådstartare
Pim killes und har börjat få konstiga "kli"ryckningar. fast han kliar ändå inte utan bara vivtar med benet. Dom har smörjt in honom med nått medel för klåda. men de har inte gjort nå verkan.

Så kan de va så att han fått nån sorts ticks tror ni??:)

Sv: Kan hundar få Ticks??

hm, sa mej inget. men typ ryckningar. eller saker som dom bara får för sej att göra, bara för att lixom.
Svårt å förklara

Sv: Kan hundar få Ticks??

Vet inte, men min kompis hund "hoppar till" med ena bakbenet då och då när de är ute och går. De har kollat med vet. två gånger så att han inte har ont, så det är nog någon sorts ticks! :p

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 754
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 993
Senast: Kilauea
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 714
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar