Kan för mycket protein ge en allt för seg fosterhinna???

Sv: Kan för mycket protein ge en allt för seg fosterhinna???

Jag fodrar med mycket protein (uträknad foderstat) och har då gett både soja, lucern och krafft protein. Inte haft några problem med sega fosterhinnor hos något av mina ston.

Nej, det är därför jag skrev; att du anser att h*n KAN ha rätt.

Jag har inte heller haft några problem med sega fosterhinnor, trots både grovfoder med mycket protein och tillskott av lusern och andra proteinkoncentrerade fodermedel. Stona har varit halvblod, fullblod och shetlandsponnyer.

Ok, bra, då är jag mer och mer övertygad om att det inte finns belägg för ett sådant klart samband:laugh:. Det är väl så att man kan ha otur bara....

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 658
Senast: Snurrfian
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 612
Senast: iNHALE
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 648
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 920
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka