Kan en katt o kanin ha ett sällskaps utbyte av varandra?

Svartfot

Trådstartare
Har ett bra tag funderat på en till katt för att Sigge ska få lite mera sällskap. Men så trillade jag på en annons av kaniner o insåg hur förbaskat mycket jag saknar att ha kanin.
Så kan de, inte bara stå ut med varandra, utan även ha ett sällskaps utbyte?

Sedan kommer min följdfråga. Kan en kanin ha ett trivsamt liv i en lägenhet? Lägenheten e stor så det är inget bekymmer. Men det e just en lägenhet. Min förra Kanin var rumsren så vad är oddsen att man lyckas med det igen?

Sv: Kan en katt o kanin ha ett sällskaps utbyte av varandra?

JAg tror inte att en katt kan få i närheten av samma utbyte av en kanin som av en annan katt. Visst, om dom gillar varandra så kasnke dom kan leka lite och ev sova ihop men jag tror oddsen för det är relativt små +att en kanin aldrig leker som en katt gör.

Sv: Kan en katt o kanin ha ett sällskaps utbyte av varandra?

min dvärgvädur och en av våra katter gillar varandra väldigt mycket, han hoppade tillomed in i kaninens bur utan att göra kaninen nått, dom brukar leka med varandra, katten springer utanflr buren och kaninen innanför :p alla säger att det är katten som motionerar kaninen men jag tror det är tvärtom :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 235
Senast: Juli0a
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 260
Senast: monster1
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 327
Senast: LevelSkin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38