Kan det var på G eller...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: :rofl:

Ja, jag grät av lycka då jag insåg att han levde. Trode nästan det var kört då det tod sådann tid innan dom fick ut honom.
Visst är det UNDERBART. :bump: :bump:

Tack. :)
Förhoppningsvis kommer bilder under morgondagen.
Brorsan kommer hit då o har med sig digitalkameran. Annrs blir det bilder till veckan.
Har knäppt ut 2 rullar ikväll. :o :o ;)

Oj, hur lång tid tog det då??? Förstår att du var orolig. Men nu är han ute och jag tycker nog att du och Domino ska sluta sms:a, och att du ska gå och sova en stund nu, för det har du VERKLIGEN förtjänat!!!!! Duktig mormor!!!!!

Slut på vakan!!! Äntligen!!!!!!

Jag har inte somnat ännu, dock duschat. Kan inte sova... :D :D
Får ta igen denna sömn nån annan gång.

Vattent gick 22.10, han kom ut 22.50. Så det var väl inte så länge eg kanske, men det kändes som en hel evighet ju.

Grattis!
Skönt att allting gick bra för er, vet ju av egen erfarenhet allt för väl att det inte alltid gör det alla ggr tyvärr..så passa på att verkligen njuta av detta ögonblick!

//jo7

Jättegrattis!!! :D Vilken tur att du vakade så noga :eek: , och att det gick bra tillslut. Men, har du inte sovit än :eek:, eller är du redan uppe? (Fast jag förstår dig ;) , kunde inte släppa fölis med blicken speciellt långa stunder första timmarna... :o )

Så det blev dag 346 även för Queen :D

Grattis igen!!!

Ja, hade vi inte vakat vette sjutton hur det gått, törrs inte ens tänka... :crazy: :crazy:

:angel: :angel: Har sovit mellan 5-7, räcker inte det... :D :D
Svårt att sova nu. ;)

Verkar tyvärr somom ni fick gå igenom en precis lika jobbig förlossning som den som Zoégas mamma hade. Hon låg som sagt 1 timma efteråt helt utslagen medan min man, jag och mitt gammelsto hjälptes åt att torka den lilla Z (som min man fick dra ut eftersom jag inte hade chans i världsrymden att rucka henne) :cry:

Det är inte normalt att det tar så lång tid för hästar, i alla fall inte från det hon börjar krysta(15 -20 minuter).

grattis till fölis har läst tråden sen början och tyckte den va spännade men när hon gick över tyckte jag synd om dig som fick vänta så länge men äntligen kom han fram så en en gång stort grattis till er båda hoppas de går bra för er framtiden :bow: :bow: :bow:

GRATTIS!!! :bump: :bump: :bump: Äntligen!

Förstod att det var något på G eftersom du försvann vid just 22-tiden. Underbart! Skönt att du fick tag i vet så snabbt. Längtar efter bilder på underverket!

Åter igen: GRATTIS!!!

//Alice :banana:

Grattis!!!!! :banana:

Skynda å lägg ut lite bilder på underverket!

Jadu, känns som det bara är min kvar som ska föla snart. men hon van åtminstånde tävlingen att hålla ut längst, så nu kan hon väl ta och sätta lite fart. ingen antydan på din att det finns elefantblod i ådrorna då ;) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Avel Mitt sto håller mig på sträckbänken! Inatt trodde jag det var dags, men inte då. Vid 23tiden när jag släckte och tittade till henne var...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
19 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka