Kan det var på G eller...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntan , väntan, jadu även jag väntar...
Hoppas din fölis kommer inatt skall hålla tummar och tår :bump:

Jag har kamera, tack o lov för den. ;)
Så jag har kollat på kvällarna tills hon gått och lagt sig o allt verkat lugnt. Då jag jag osså somnat. :)

Förresten, Queen äter inte. Står bra o glor ut genom fönstret. Har ätit upp kvällskraften, men ej rört höet.

Jösses ingen fölis ännu :eek:
Håller tummarna för att det blir nu i kväll/natt :banana: :banana:

hmm, då kan det kanske äntligen vara på gång. Hur ser hon ut i vulvan nu??? Domino är här hos mig, så vi sitter o håller tummarna mellan vinglasen.... hojta om det är nåt på g!!!!

Ser inte till Cosmicqueen någonstans.....är hon i stallet och tar emot lillen tro?!?! *hoppas*

//Alice

Nu blir det väl ändå ett föl. Du har ju vakat sönder dig snart. Låter iaf som om det är på gång! Lycka till! Håller tummarna!

Hallååååå!!! Vad händer????
Vi är i alla fall vakna några timmar till, inte nyktra, men vakna. Skicka sms om det är nåt, Domino sover kvar hos mig inatt och vi är sååååå nyfikna!!!!!!!

Tänkte på er nu inatt då jag körde i ilfart ner till stallet och tog in hästarna, det är världens snöoväder här nämligen, jag skulle inte vilja att min stoet skulle föla ute inatt iallafall.

Jag hoppas att fölis kommer nu, och det är ju bra att dte finns stall :)

hoppas hoppas :bump:

Nu har Queen fölat. :bump: :bump: :bump:

22.50 tittade en liten hingst ut. :)
22.10 gick vattnet, sedan hände inget mer. Queen hade enorma värkar, låg o krystade, reste sig upp osv.
Ringde vet vid 22.30 o hon var här på 5 minuter. Tack gode gud för det.
Hon hade ALDRIG fått ut den själv, den satt som berg. Dock var det inget felläge iaf.
Som sagt, en hingst och mamma upp i dagen. Dom ser nästan exakt lika ut. :D :D
Vi kom nyss in, då han nu har diat och varit upp på benen, efterbörden har osså släppt.
Nu ligger dom o vilar. Queen är helt slut, det var jobbigt för henne det här.
Men hon är stolt och sååå duktig. Matte imponerad. :love: :love:

Domino och Prosit hälsar välkommen till världen lilla killen!!!! Jättegrattis!!!! Vi förstod att det hände nu ikväll och skrek rätt ut när sms:et kom! Våra sambos tror nog att vi är galna när vi skrek och rusade till datorn båda två!!!!

Skitkul!!!!!!!!!! :bump: :bump: :love:

ÅÅ äntligen :banana:Jag har följt den här tråden med stor spänning.
Grattis :banana: :bump:

Jag har tyckt så synd om dig som väntat så. :o
När blir det bilder på det underliga underverket som aldrig ville komma ut? ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Avel Mitt sto håller mig på sträckbänken! Inatt trodde jag det var dags, men inte då. Vid 23tiden när jag släckte och tittade till henne var...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
19 591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka