Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Niyama töstsr på dentaku
Rösten igår var skum men jag trodde verkligen att den var trollad. Dock röstade hon om möjligt ännu skummare idag. Om jag inte hade reagerat på det fia skrev hade det väl varit underligt, och dentaku reagerade själv. Och nu försöker hon vända det mot mig.
Vad gör du på stackars dentaku? ;) töstsr? :D

Alltså, jag tycker Koppen blir mer och mer skum. Skulle jag lägga min röst på någon annan än glömmerallt i nuläget skulle det nog bli på henne. Visst hon fick hoppa in sent och har kanske inte hängt med på allt och visst hon brukar vara ganska skum, men i alla fall. Dessutom skulle rösten på Bsf kunna vara ett försök att rädda bollen__. Dock verkar hon själv vara nästan den enda som inte tänker rösta på glömmerallt, så det känns ganska bortkastat att lägga en röst på henne.

Och ingen av de andra som fått röster tror jag heller mer på som onda än glömmerallt. Så:

Eftersom jag ser det som ganska troligt att glömmerallt trots allt är antingen ulv eller Gollum och lyan stoppat lynchen för att förvirra oss, och eftersom det ändå ser ut som att hon kommer åka och OM hon skulle vara Frodo så ökar chansen att ringen stannar på rätt sida om det är fler goda som är med och lynchar.

Gabby_Ossi röstar på glömmerallt

Kommit in skitsent. Ber om ursäkt för slarvigt inlägg. Inte hunnit läsa igenom alls sen imorse. Har ingen aning om röster eller nåt :(
Det jag reagerade på då var om FiaM som spion fått reda på något om Dentaku och det var därför hon röstade på henne??
Chansar och hoppas på det idag.

Därför:

Idahoe röstar på Dentaku

Jag ändrar min röst på Mirtai till Dentaku
Som jag skrev tidigare idag:
Vet inte om man ska reagera på FiaMs röst på Dentaku.
Kan hon ha fått reda på nåt tro?

Det ihop med hur hon valt att rösta samt hur hon bemöter misstankar gör att jag ändrar min röst.

Koppen röstar på Dentaku

Dag 4
11:56 cirkus röstar på glömmerallt
13:56 Habina röstar på glömmerallt
19:28 Mirtai röstar på glömmerallt
19:36 Dentaku röstar på Niyama
20.50 Klara röstar på glömmerallt
21.01 Snurrfian röstar på glömmerallt
21.14 fio röstar på glömmerallt
21.15 Koppen röstar på Mirtai
21.19 Niyama röstar på Dentaku
21.23 Glömmerallt röstar på Habina
21.26 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21.27 Idahoe röstar på Dentaku
21.27 Koppen ändrar röst till Dentaku

glömmerallt: 7
Niyama: 1
Dentaku: 3

Habina: 1

Dag 4
11:56 cirkus röstar på glömmerallt
13:56 Habina röstar på glömmerallt
19:28 Mirtai röstar på glömmerallt
19:36 Dentaku röstar på Niyama
20.50 Klara röstar på glömmerallt
21.01 Snurrfian röstar på glömmerallt
21.14 fio röstar på glömmerallt
21.15 Koppen röstar på Mirtai
21.19 Niyama röstar på Dentaku
21.23 Glömmerallt röstar på Habina
21.26 Gabby_Ossi röstar på glömmerallt
21.27 Idahoe röstar på Dentaku
21.27 Koppen ändrar röst till Dentaku

glömmerallt: 7
Niyama: 1
Dentaku: 3
Habina: 1

Eh. Nej. Blind åskådare :banghead:

Det lilla sällskapet har lämnat träsket bakom sig och om de bara kan låta bli att klia sig så är kliar myggbetten något mindre. Det är kväll och nästan mörkt, våra vandrare har börjat slå läger för natten. Sam har halkat efter, packningen är nästan övermäktig och de andra börjar överväga att ge sig ut och leta efter honom. Så helt plötsligt så kommer Sam rusande, hur han får med sig packningen i den farten är obegripligt. I hälarna på Sam kommer en svart skepnad, gruppen reser sig som en man för att försvara stackars Sam, det blir en kort strid, lyckligtvis - då det ser ut att gå illa men så som en blixt från en klar himmel så kommer det en blixt (men från en gråmulen sen kvällshimmel) och kvar finns en rykande hög med svarta kläder, hjälm mantel och ringbrynja

Den svarta ryttaren Glömmerallt tycks vara spårlöst försvunnen.

Glömmer allt var svart ryttare

Undrar hur man ska tolka Habinas roll om/när glömmerallt ryker

Tror inte man kan tolka några röster här idag förutom de på glömmerallt.. man hade kunnat rösta på Jesus om så vore det hade inte spelat någon roll med så många röster på glömmerallt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka