Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var iof en bra teori. Men guuuuuuuuuuuuuuud.. Fast det känns som en hel del onda måste röstat på glömmerallt för det finns inte folk nog annars , varför tror du isåfall att onda röstat på glömmerallt? För att luras och att dom visste att dom kunde stoppa lynchen? Isåfall måste glömmerallt vara en uppsatt ond person i min värld... hmmm

Svarar mig själv här angående att det måste vara både onda och goda röstar på glömmerallt.. Kan ju vara för att hon är Gollum? Eller Frodo? Samt kanske det inte skulle vara en nackdel att ringen faktiskt vandrar vidare och får nya egenskaper hos någon annan.. och bättre att Frodo lynchas än käkas för då hamnar väl ringen hos ulvarna därför så ..

fio röstar på glömmerallt

Jag hänvisar till mina inlägg i eftermiddags och väljer att rösta nu. Så får jag se om jag ändrar den senare

Koppen röstar på Mirtai

Dag 4
11:56 cirkus röstar på glömmerallt
13:56 Habina röstar på glömmerallt
19:28 Mirtai röstar på glömmerallt
19:36 Dentaku röstar på Niyama
20.50 Klara röstar på glömmerallt
21.01 Snurrfian röstar på glömmerallt
21.14 fio röstar på glömmerallt
21.15 Koppen röstar på Mirtai
21.19 Niyama röstar på Dentaku

glömmerallt: 6
Niyama: 1
Mirtai: 1
Dentaku: 1

Niyama töstsr på dentaku
Rösten igår var skum men jag trodde verkligen att den var trollad. Dock röstade hon om möjligt ännu skummare idag. Om jag inte hade reagerat på det fia skrev hade det väl varit underligt, och dentaku reagerade själv. Och nu försöker hon vända det mot mig.

FiaM skrev att dentaku kunde ha en god roll där hon råkat försäga sig. Något som FiaM snappade upp eftersom hon var spion och visste om just den informationen. Tror inte jag kan skriva mer än så. :/

Fast om FiaM trott det skulle hon väl inte röstat på Dentaku, det verkar ju jättedumt. Det var ju uppenbart att Fia trodde på någon ond roll där eftersom hon röstade på D

därför

glömmerallt röstar på Habina

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat

Omröstningar