Vilken kandidat är det?
Jag tycker nog inte att det är helt vettigt att namnge personer kopplat till specifika roller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken kandidat är det?
Ja men lynchen mot FiaM var inte nådig hellerDet är mycket möjligt att det var uppgjort att dom skulle offra GA för att sedan stoppa lynchen och sätta griller i huvudet på oss. Det fanns ju ganska uttalade misstankar mot henne.
Ja men lynchen mot FiaM var inte nådig heller
Ja men lynchen mot FiaM var inte nådig heller
Det var iof en bra teori. Men guuuuuuuuuuuuuuud.. Fast det känns som en hel del onda måste röstat på glömmerallt för det finns inte folk nog annars , varför tror du isåfall att onda röstat på glömmerallt? För att luras och att dom visste att dom kunde stoppa lynchen? Isåfall måste glömmerallt vara en uppsatt ond person i min värld... hmmm
Nämen vad heter det ... Alla var ju iaf tvärsäkra på att hon var ond
Nä, det var inte alla. Jag skrev att det fanns två alternativ: ulv eller god. Men att jag inte trodde på ond spion.Nämen vad heter det ... Alla var ju iaf tvärsäkra på att hon var ond
Jag hänvisar till mina inlägg i eftermiddags och väljer att rösta nu. Så får jag se om jag ändrar den senare
Koppen röstar på Mirtai
Jepp.Tror du måste ha motiveringen med rösten... @Lobelia ?
FiaM skrev att dentaku kunde ha en god roll där hon råkat försäga sig. Något som FiaM snappade upp eftersom hon var spion och visste om just den informationen. Tror inte jag kan skriva mer än så. :/
Det stämmer att vi ändrat förutsättningar vid röstning i denna lek och vill ha rösten motiverad i själva röstinläggetHar redan motiverat som jag skrev
Har redan motiverat som jag skrev
Man måste motivera i röstinläggetHar redan motiverat som jag skrev