Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, uppdatering redan! Skönt att vi hade rätt från början då :up:. Frågan är nu hur man ska tolka de här två lynchningarna av glömmerallt?

PUH Jag hade rätt!! :up: Men svart ryttare? Det är tredje svarta ryttaren eller hur? Det finns alltså minst två kvar och det är häxan och häxans lärling? Inte kan det vara fler sen? :crazy:

Oj, uppdatering redan! Skönt att vi hade rätt från början då :up:. Frågan är nu hur man ska tolka de här två lynchningarna av glömmerallt?
Ja hon har väl röstat på gida hela tiden, inkl Mirtai som jag röstade på.
Det får mig att tänka om.
Jag måste nog tänka om helt och hållet :banghead:

Nä hon kan ju lika gärna vara ond. Säger inte mycket just nu bara för att ga röstade på henne. Hon kan lika gärna fått GAs röst för att vi ska tro att Habina är god

Du får absolut tro att jag är ond, men jag förstår inte alls vad lynchningen av glönmerallt har med min roll att göra.

Det lilla sällskapet har lämnat träsket bakom sig och om de bara kan låta bli att klia sig så är kliar myggbetten något mindre. Det är kväll och nästan mörkt, våra vandrare har börjat slå läger för natten. Sam har halkat efter, packningen är nästan övermäktig och de andra börjar överväga att ge sig ut och leta efter honom. Så helt plötsligt så kommer Sam rusande, hur han får med sig packningen i den farten är obegripligt. I hälarna på Sam kommer en svart skepnad, gruppen reser sig som en man för att försvara stackars Sam, det blir en kort strid, lyckligtvis - då det ser ut att gå illa men så som en blixt från en klar himmel så kommer det en blixt (men från en gråmulen sen kvällshimmel) och kvar finns en rykande hög med svarta kläder, hjälm mantel och ringbrynja

Den svarta ryttaren Glömmerallt tycks vara spårlöst försvunnen.

Glömmer allt var svart ryttare

HA, jag visste det!

Nä hon kan ju lika gärna vara ond. Säger inte mycket just nu bara för att ga röstade på henne. Hon kan lika gärna fått GAs röst för att vi ska tro att Habina är god

Jaha, du menar för att glömmerallt röstade på henne, då är jag med på varför du pekade ut just Habina.

Yay, då hade jag rätt i mina misstankar mot GA igår! :) Men borde det inte vara slut på svarta ryttare snart? :crazy: Chefen och vice chefen kvar nu eller hur många kan det finnas egentligen?

Ber om ursäkt för dålig aktivitet idag, sprungit runt och jagat ligister till småungar, eh hrm små söta rara barn såklart :angel: hela dagen, följt av möte hela kvällen.
Kom in genom ytterdörren 10 minuter innan DL och bokstavligen kastade mig över datorn :p

Nu ska jag sätta mig och skriva klart min uppsats medan jag fortfarande har några hjärnceller som är vakna, men utlovar ett (förhoppningsvis) ordentligt inlägg med tankar och teorier imorgon bitti, innan DL för säkerhets skull :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka