Ja jag sa det också innanHon kan väl lika gärna röstat på en ulvkollega?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag sa det också innanHon kan väl lika gärna röstat på en ulvkollega?
Vadå, det här går väl bra?
@Mirtai japp, jag brukar ju alltid försvara mina ulvkollegor och göra allt för att vi ska kopplas ihop
Ok. Gollum måste vara Mirtai.
Hon är den enda som röstat på den som haft flest röster i varje lynch, för att säkra upp att hon är med och slåss om ringen ifall det visar sig vara Frodo som är lynchad.
Hon har röstat Blacksmithfarm, bollen__, glömmerallt, glömmerallt
Fattar inte att jag inte såg mönstret tidigare!
Hon är den enda som röstat på den som haft flest röster i varje lynch, för att säkra upp att hon är med och slåss om ringen ifall det visar sig vara Frodo som är lynchad.
Fast jag röstade tex tidigt idag så att glömmerallt skulle få flest röster var väl knappast självklart? Även igår la jag en tidig röst på glömmerallt, inte heller det känns väl så passande med din teori?
Jodå, för bägge gångerna var det rätt tydligt varåt det lutade. Sedan kunde du varit beredd att ändra om det blev någon annan som fick fler.
kallas väl för det perfekta alibit
Du måste väl hålla med om att ditt resonemang tidigare känns aningens märkligt när glömmerallt visade sig vara ond? Du har ju itne bara låtit bli att rösta på henne, du har ju mer eller mindre aktivt försvarat henne...
Absolut, jag satt med mobilen redo hela ridlektionen för att kunna ändra!
Dessutom undrar jag hur du tänker när du börjar teoria om en eventuell Gollum under natten? Om du hittar Gollum är det ju att ge honom direkt till ulvarna att käka och så vips har de ringen....
Du kan ju ändå ha röstat på den du tror kommer åka.
Öh va? Gollum har ingen ring och är dessutom skyddad. Du är inte lite skum nu.
blandade visst ihop lite namn här