Dentaku tror jag äntligen jag förstår vad FiaM menade, även om FiaM fick beslutsångest och trodde att hon var ond spion en sväng.
Snurrfian har jag hittat den perfekta rollen åt, främst genom att titta på röstningen. Så här kan jag vara fel ute.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dentaku tror jag äntligen jag förstår vad FiaM menade, även om FiaM fick beslutsångest och trodde att hon var ond spion en sväng.
Snurrfian har jag hittat den perfekta rollen åt, främst genom att titta på röstningen. Så här kan jag vara fel ute.
Dessutom undrar jag hur du tänker när du börjar teoria om en eventuell Gollum under natten? Om du hittar Gollum är det ju att ge honom direkt till ulvarna att käka och så vips har de ringen....
Jag har uppfattat det så iaf!Är det så att man är med och slåss om ringen OM man råkar rösta på ringbäraren som blir lynchad, har man röstat på någon annan är man inte med och slåss om ringen? Alltså den lottas ut bland de som röstat på ringbäraren? Är det korrekt uppfattat?
Vilket förvirrar? Att jag inte är säker?
Vad förstår du att FiaM menar? Och vad ser du i röstningen?
Jag har uppfattat det så iaf!
Är det så att man är med och slåss om ringen OM man råkar rösta på ringbäraren som blir lynchad, har man röstat på någon annan är man inte med och slåss om ringen? Alltså den lottas ut bland de som röstat på ringbäraren? Är det korrekt uppfattat?
Fast om du inte röstat på den som blir lynchad har du ju inte deltagit i lynchen av den spelaren? Då har du ju försökt döda någon annan..."Närvarande vid lynchen" låter ju inte som om det kräver att man röstat på ringbäraren för att vara med i lottningen om ringen?
Fast om du inte röstat på den som blir lynchad har du ju inte deltagit i lynchen av den spelaren? Då har du ju försökt döda någon annan...
Fast om du inte röstat på den som blir lynchad har du ju inte deltagit i lynchen av den spelaren? Då har du ju försökt döda någon annan...
Brukar du lyncha folk IRL?Ja så tänker jag oxå om det hade varit IRL.
Brukar du lyncha folk IRL?
Brukar du lyncha folk IRL?
Det var mest ditt bergsäkra uttalande om att lyan hade alibiröstat båda dagarna som jag undrade över, hur kan du vara så säker på det?@Snurrfian
tror knappast onda undvikit att rösta på GA när de ändå skulle stoppa lynchen igår och idag var hon helkörd. Men om onda inte gjort det så skulle alltså onda vara jag, Dentaku och Koppen?
Det var mest ditt bergsäkra uttalande om att lyan hade alibiröstat båda dagarna som jag undrade över, hur kan du vara så säker på det?
Och om du skulle vara ond så skulle du skriva precis samma sak...Jag var inte bergsäker på att hela lyan alibiröstat båda dagarna, men en hel del alibiröstande var det ju garanterat eftersom jag vet att jag inte är ond så återstår bara två som inte röstat på GA.
Och om du skulle vara ond så skulle du skriva precis samma sak...
Ja självklart! Men det vore väldigt trevligt om någon ond kunde göra en tabbe, det skulle underlätta!Ja, givetvis. Men det vore ju konstigt om jag räknade in mig själv som ond som inte röstat på GA, oavsett roll.