Dessutom efter lite kartläggning av
@Idahoe , och läst igenom hennes motivering till att rösta på BSF där hon i ett halv försök "anklagar" BSF för att starta ett drev mot bollen som vi nu vet är ond, så stärks mina misstankar om att Idahoe kan vara ond. OM det rasar in massa röster på mig ikväll kan jag vara rätt säker på att jag är något på spåret! Oj oj nu har jag kanske försatt mig lite på hal is.
Citat Idahoe
BSF då, som varit centrum för många diskussioner idag.
Som sagt tror jag inte gårdagens lynch säger så mycket om hennes ondhet eller godhet.
Däremot blir jag lite fundersam över hennes röstmotivering idag. 3 röster hade redan lagts, 1 av dessa var bollens på BSF själv. Så BSF hämndröstar och försöker starta drev mot bollen för att hon tror att bollen försöker starta ett drev mot henne? Eller vad?
Det är en konstig motivering tycker jag allt.
Sen har jag även noterat det här med att Q kanske inte försökte rädda sig själv igår genom att rösta på BSF för att BSF kan ha en viktigare ond roll. Inte alls nödvändigt, men en möjlighet.
Blir inte riktigt klok på vem jag ska rösta på, just nu lutar det åt BSF.
Hänvisar till detta inlägg. BSF har riktigt udda röstmotivering. Plus att Q inte röstade på henne för att rädda sig själv - kan BSF ha en viktigare ond roll?"