Hade du förlitat dig på extraröst = lottning om du hade kunnat stoppa??Fast hon kan välvisst varaGollum ändå? Iom att det fanns extra röster så behöver ju inte lynchen stoppats?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du förlitat dig på extraröst = lottning om du hade kunnat stoppa??Fast hon kan välvisst varaGollum ändå? Iom att det fanns extra röster så behöver ju inte lynchen stoppats?
Det kändes lite alibi över det hela. Varför annars vara så noga med att man faktiskt tänkt rösta på henne?
Jag svarade innan du ens använt ordet själv och det var därför det blev lite annorlunda när jag sen läste ditt nästa svar.Han kan bara stoppa lynchen om den är mot honom själv.
Det är därför jag uttrycker mig med ordet immun.
Det är möjligt. Jag har i allafall uteslutit den enkla världen.
Jag plockade upp det redan tidigare för jag var rätt övertygad om att @Klara skulle lägga sin röst på q och blev lite förvånad när hon inte gjorde det.Det kändes lite alibi över det hela. Varför annars vara så noga med att man faktiskt tänkt rösta på henne?
Men det står faktiskt inte att lynchen stoppas, det står kan stoppa.
Du kan ju inte läsa in saker som inte står där.
Great minds think alikeJag svarade innan du ens använt ordet själv och det var därför det blev lite annorlunda när jag sen läste ditt nästa svar.
Jag plockade upp det redan tidigare för jag var rätt övertygad om att @Klara skulle lägga sin röst på q och blev lite förvånad när hon inte gjorde det.
Nej visst kan Bsf vara Gollum men jag finner det högst osannolikt eftersom hon var inne vid DL och borde ha läst igenom sin egen rollbeskrivning rätt väl eftersom den är ny.Det har jag väl inte gjort? Det var ju du som sa att Bsf inte kan vara Gollum eftersom då hade lynchen varit stoppad. Jag påpekar att eftersom det är ett aktivt val kan ju Gollum ha missat att hen kanske borde ha stoppat lynchen.
Ja det tror jag de kan, inte ens LL begär att man ska sitta klistrad vid DL.Great minds think alike
Men vad tror du om min tanke att Gollum (och borgmästaren också för den delen) kan stoppa lynchen villkorat. I Gollums fall kan ju lynchen bara stoppas om den går mot honom.
Tack! Men hur ska jag hinna med 620 inlägg?
Ja det antar jag. Svårt att utläsa vem det skulle vara till första DL dock eftersom ingen röstar enligt nån plan då ändå.Jag läste förresten igenom rollistan igen och hittade en till sak jag inte tänkt på:
Häxmästaren är Ledare för de svarta ryttarna, Nazgûlerna. Han kan varje dag förhäxa en person att rösta och teoria om valfri spelare.
Kan detta ha varit i spel redan till första röstningen?
Där har du helgen räddad!Tack! Men hur ska jag hinna med 620 inlägg?
Nej visst kan Bsf vara Gollum men jag finner det högst osannolikt eftersom hon var inne vid DL och borde ha läst igenom sin egen rollbeskrivning rätt väl eftersom den är ny.
Hon kan fortfarande vara ond på ett eller annat sätt men jag tror varken hon är Gollum eller BM.
Nja... Nåt glas rött blev det allt, men lugnt eftersom det blir fest ikväll!
Tror inte det, det står ju NattDL vid rollen, men säker är jag inte...Jag läste förresten igenom rollistan igen och hittade en till sak jag inte tänkt på:
Häxmästaren är Ledare för de svarta ryttarna, Nazgûlerna. Han kan varje dag förhäxa en person att rösta och teoria om valfri spelare.
Kan detta ha varit i spel redan till första röstningen?
Nej visst kan Bsf vara Gollum men jag finner det högst osannolikt eftersom hon var inne vid DL och borde ha läst igenom sin egen rollbeskrivning rätt väl eftersom den är ny.
Hon kan fortfarande vara ond på ett eller annat sätt men jag tror varken hon är Gollum eller BM.