Egentligen tycker jag att det är svårt att komma med teorier även nu eftersom första rösten ofta bygger på halmstrån, vilket märks på motiveringarna
bollen_ röstade på Blacksmithfarm med hänvisning till Mirtais teori att BSF kan vara Gollum, jag har inga problem med den teorin utan håller med om att det är ett fullt möjligt scenario. Det jag funderar på här är det LenaH nämner i #500, om bollen_ lade sin röst för att försöka rädda q4e, kan hon vara något på spåret där, bollen_ säger ju (#507) att hon hade sett Mirtais röst men att hon inte tänkte på att det kunde ses som ett försök att rädda q4e. Det kan givetvis stämma men det sticker lite i ögonen på mig.
Klara tycker jag kommer med väldigt bra tankar och funderingar än så länge. Vänder och vrider på diskussionen mellan quater4ever, Blacksmithfarm och glömmerallt. Verkar aktivt leta ulvar.
glömmerallt röstar på Klara (sen röst som inte räknas) det jag reagerar på här är att hon i #441 tycker att det är märkligt att Klara nämner tvillingarna utan att reflektera på om glömmerallt och quater4ever kan vara tvillingar. Det här skaver lite nu när jag vet att quater4ever faktiskt var svart ryttare, det behöver givetvis inte betyda något men jag tänker hålla ögonen öppna.
Edit: Jag lär mig visst aldrig att jag behöver göra flera radbrytningar...