Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tror vi bara hade förhäxningar m i leken. Alla typ-o i sammanställningen är mitt fel, hade lite bråttom å hade inte tid att gå igenom alla rader

Det står förtrollningar ibland och förhäxningar ibland, men det var väl bara förtrollningar med (som ni kallade förhäxningar)? Rörigt :D

Förresten så var jag jättevelig till första DL om jag skulle hinta till er i lyan eller inte, jag var så rädd att ni skulle käka mig direkt eftersom jag varit med ända till slutet i alla mina lekar (även om jag käkades först i förra, men jag fick ju komma tillbaka igen). Hade först tänkt att jag skulle köra "följa röst"-hinten om det gick att göra trovärdigt men när sedan Idahoe la en sån konstig röst som först ulv kände jag att nää, det skulle vara för tydligt. Var nog tur, annars hade säkert någon uppfattat det och avslöjat mig :angel: Men jag försökte göra liite diskret ändå och ha typ samma motivering som Idahoe men inte samma röst, tänkte ni kanske uppfattar det men det dyker inte upp på röstlistan i alla fall...

När började ni misstänka att jag kunde vara spionen? :)

Dag 2-natt 2 någon gång tror jag för vi gissade på dig på natten sedan, men vi var inte säkra innan svaret på gissningenutan vi tyckte mest det var jättekonstigt att inte @Snurrfian var var ond spion(vi gissade på henne natt 1) eftersom hon hjälpte oss så mycket. :laugh:

Jag det var bara förtrollningar med( vilket förvirrade jag dubbelkollade ca 22 gånger med LL)! Bortsätt från grodan som var förhäxning(men inte kallades det). :D

Om jag fattade det rätt var det som var förvirrande att förtrollningarna kallades förhäxning och förhäxningarna kallade förvandling, typ.

Om jag fattade det rätt var det som var förvirrande att förtrollningarna kallades förhäxning och förhäxningarna kallade förvandling, typ.

Ja precis.

Det hade nog inte varit något problem om de kallades något helt nytt men när det kallades något som vanligtvis är något annat blen det en smula trafikkaos i tankeverksamheten en stund innan det ordnade upp sig.

Men det var rätt svårt att hålla reda på saker som bytt namn :p Nya roller är ju en sak, men när redan existerande roller byter namn blir det en aning förvirrat.
Ni var ju så duktiga, hjärngymnastik.

Ärligt talat hade jag ingen koll alls på att jag ändrade på rollerna, trodde jag hade fått dem rätt och uppenbarligen höll @Paddington med.

Det är mest roller jag spelat väldigt begränsat med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka