Va? Trodde du att jag var ond?
Ja, konstig och ond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Trodde du att jag var ond?
2) Efter min diskussion med Niyama där hon verkade uppgiven av alla twister och lynchstopp så antog jag att hon helt enkelt var trött på att spela helt själv
Det stärker min tes om att en död ulv är en bra ulv?
Ja, konstig och ond.
Men du vet väl att jag inte skyddar onda kollegor?
Om du inte gör det i syfte att förvirra och skyddet mest är en bisakMen du vet väl att jag inte skyddar onda kollegor?
Om du inte gör det i syfte att förvirra och skyddet mest är en bisak
Har inte fått m den dagen GA ändrade rösten för sent andra gången... Kom inte ihåg vilken dag å vilken tid det var och kunde inte hitta i mina anteckningar.Hoppas jag fått allt rätt nu:
Barliman hittade sina paket ett åt gången, men denne skickade aldrig något paket första natten, denne skickade sitt första paket dag2 (som var en sia)Fast jag fick inte spioninfo om att barliman hittade en sia och att lyan gissar på snurrfian. Fast jag tror inte det gjort någon skillnad.
vi gissade på dig till andra gången vi kunde gissaFörresten så var jag jättevelig till första DL om jag skulle hinta till er i lyan eller inte, jag var så rädd att ni skulle käka mig direkt eftersom jag varit med ända till slutet i alla mina lekar (även om jag käkades först i förra, men jag fick ju komma tillbaka igen). Hade först tänkt att jag skulle köra "följa röst"-hinten om det gick att göra trovärdigt men när sedan Idahoe la en sån konstig röst som först ulv kände jag att nää, det skulle vara för tydligt. Var nog tur, annars hade säkert någon uppfattat det och avslöjat mig Men jag försökte göra liite diskret ändå och ha typ samma motivering som Idahoe men inte samma röst, tänkte ni kanske uppfattar det men det dyker inte upp på röstlistan i alla fall...
När började ni misstänka att jag kunde vara spionen?
jag tror vi bara hade förhäxningar m i leken. Alla typ-o i sammanställningen är mitt fel, hade lite bråttom å hade inte tid att gå igenom alla rader@Paddington
Är förtrollning och förhäxning samma sak?
Förresten så var jag jättevelig till första DL om jag skulle hinta till er i lyan eller inte, jag var så rädd att ni skulle käka mig direkt eftersom jag varit med ända till slutet i alla mina lekar (även om jag käkades först i förra, men jag fick ju komma tillbaka igen). Hade först tänkt att jag skulle köra "följa röst"-hinten om det gick att göra trovärdigt men när sedan Idahoe la en sån konstig röst som först ulv kände jag att nää, det skulle vara för tydligt. Var nog tur, annars hade säkert någon uppfattat det och avslöjat mig Men jag försökte göra liite diskret ändå och ha typ samma motivering som Idahoe men inte samma röst, tänkte ni kanske uppfattar det men det dyker inte upp på röstlistan i alla fall...
När började ni misstänka att jag kunde vara spionen?
Fast jag fick inte spioninfo om att barliman hittade en sia och att lyan gissar på snurrfian. Fast jag tror inte det gjort någon skillnad.
Ganska snabbt - vi gissade ju på dig som andra gissning.
Jag minns inte riktigt vems förslaget var - inte mitt i allafall...