Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det är ju det som är lurigt, man får ju inte skriva att man vet, så när man vet måste man skriva att man tror så när man verkligen bara tror måste man vara övertydlig med sin osäkerhet... :p

Haha, minns någon lek där jag var bybo och helt lost. Skrev i tråden att jag inte visste någonting, kände mig frustrerad och osäker på vem som kunde vara ond. Då var det så misstänksamt att jag blev lynchad. :rofl:

det lilla jag hann vara med så är jag förbaskat nöjd
med allas tankar om hur jag egentligen tänkte
som INTE röstade på BSF?
och min röst på Dentaku sysselsatte många
lääänge
(och BSF rök ju i nästa lynch!)
Tom 3-4 dagar in i leken ägnade sig många åt
att försöka klura ut detta istället för att hitta andra ulvar:)

sanningen?
Jag hann inte med...
men tror det blev rätt bra till slut!!
:devil:

Det roligaste med den första röstening var ju att ALLA trodde @bollen__ hade räddningsröstat, ja alla utom @bollen__ själv förstås ;)

Jag kan göra det värre genom att avlöja att det var min ide att trolla fio att rösta på idahoe också... vi kunde förlorat leken på det.:cool:

Jag tror jag föreslog att vi skulle sia habina och det vart fall bra och att jag skulle bli röstad på så en del lite bätte tankar följde kaoset av mindre bra ideer:p

Jag funderade t.o.m på om du varit online då, att du kanske inte var det just då och en orutinerad lya fick lite panik och stoppade lynchen :rofl:

Sia Habina?

Nej. Du var mycket mindre förvirrad än vanligt. :bump::D
Det är nog fördelen när jag får spela god, jag behöver inte hitta på teorier för att det ska passa de onda, jag kan helt enkelt ta teorier som faktiskt stämmer... :D Hm ni behöver ju inte lägga det här på minnet heller... :angel: Men jag tycker det är roligare att vara ond i lyan eftersom man då får snacka lite också, jag försökte pumpa @Lobelia och @Paddington på deras åsikter men det gick inge vidare... :meh: :D

Jag försökte ju teoria lite mot Cirkus men ingen annan hängde ju på så blev alldeles nervös att jag var fel ute. SKulle gått på ännu hårdare!

Jag har aldrig fattat det här med att chit-chatta med LL i PM. Det enda jag hade tänkt göra var att fråga om man fick rösta på sig själv i den här leken, tänkte att det kanske kunde behövas efter att vi röstat ut Koppen om ni skulle komma oss på spåren. Började fundera på hur jag skulle verka skum nog så att folk skulle börja rösta på mig utan att det skulle bli för uppenbart att jag offrade mig... Sedan när jag räknade med alla specialförmågor kom jag fram till att vi nog inte skulle behöva det utan kunde plocka ut de goda helt på egen hand :angel:

detta var min andra gång som ond i min 4:e lek....
Du är jättebra @glömmerallt
inte lätt att städa upp efter mig heller..

Ni ser Q tycker fortfarande jag är braO_o

Jag tror såhär i efterhand att det kan ha varit bra för oss att du åkte även om det var tråkigt för dig, jag har spelat en del och jag tror inte jag varit med i lyan med någon som bidragit mer än du efter att du åkt ut:love:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Textilåtervinning

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka