Kampen om ringen - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag ville ju inte visa mig som Gollum och när många röstade på en spelare så hade jag ändå så liten chans att få ringen. Sen var det rätt trist att spela själv när jag dessutom hade så liten möjlighet att få tag på ringen och vinna (alltså var beroende av väldigt stor tur, jag vill att skicklighet ska avgöra ;) ) så jag låtsades att jag tillhörde goda sidan och letade onda (gör jag iofs när jag är ond också). Sen spårade jag ur lite för att ni skulle lyncha mig så jag kunde stoppa lynchen och sen njuta av förvirringen om jag är BM, Frodo eller Gollum. Men då käkades Habina så då var det inte lika roande att stoppa lynchen längre, jag skulle ju ändå lynchas dagen efter då. Och dessutom var jag rätt trött på teorierna om att jag skyddat GA, jag trodde att GA var god för jag trodde aldrig att hon skulle försöka rädda en kollega så som hon gjorde. Och hade jag varit ond kollega till henne så hade jag aldrig någonsin "försvarat" henne SÅ mycket. Saknade @Myrten som skulle kunnat tala om att jag inte är helt dum i huvudet liksom.
Då är jag med! :D Jag har funderat på hur du resonerade och hur jag skulle ha resonerat i din roll! :D Jag avskyt att vara ond utanför lyan... :cautious:

Ni ser Q tycker fortfarande jag är braO_o

Jag tror såhär i efterhand att det kan ha varit bra för oss att du åkte även om det var tråkigt för dig, jag har spelat en del och jag tror inte jag varit med i lyan med någon som bidragit mer än du efter att du åkt ut:love:.

Verkligen!

Jag har ju alltid hävdat att q är mycket bra på att gynna goda sidan och vill inte gärna rösta ut henne ..och hon är lika bra att ha kvar som död ulv O_o.

vi hade stunder av svår förvirring i lyan också
1) när bollen__ blev käk
( då du @Habina stod du inte högt i kurs hos oss!)
2) när Gollum lynchades utan stoppad lynch
då fattade vi....nada.....

1) Jag blev också helförvirrad, tänkte VAD kan ni vinna på att käka upp bollen__? O_o Visst att lyncha för att få alibi, men jag började verkligen vricka hjärnan för att komma på någon fördel med att käka sin egen innan vem det nu var påpekade att man kunde stjäla käk, och sedan fick jag ju det i spioninfon också.

2) Efter min diskussion med Niyama där hon verkade uppgiven av alla twister och lynchstopp så antog jag att hon helt enkelt var trött på att spela helt själv :p

1) Jag blev också helförvirrad, tänkte VAD kan ni vinna på att käka upp bollen__? O_o Visst att lyncha för att få alibi, men jag började verkligen vricka hjärnan för att komma på någon fördel med att käka sin egen innan vem det nu var påpekade att man kunde stjäla käk, och sedan fick jag ju det i spioninfon också.

2) Efter min diskussion med Niyama där hon verkade uppgiven av alla twister och lynchstopp så antog jag att hon helt enkelt var trött på att spela helt själv :p
vi trodde det också
att Niyama var uppgiven/less

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka