Snurrfian
Moderator
Ja det var kul att vara med så länge! Det var länge sen sist!Du får se det som att de du gjorde faktiskt var att förvirra oss.
Å så slapp du bli trollad eller käk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var kul att vara med så länge! Det var länge sen sist!Du får se det som att de du gjorde faktiskt var att förvirra oss.
Å så slapp du bli trollad eller käk.
det var vårat misstag att vi inte skrivit att en person inte fick trollas mer än 1 gång och jag hann inte se ulvarnas val dag2 förrän typ 10min innan DL. Då kände jag att det skulle vara svårt att få tag på dem att ändra valet så jag lät det gå den gången och informerade att de fick byta offer nästa natt.Det var lagom roande att bli utsatt för Häxmästaren två gånger på raken, kan jag säga...
Jag skyller allt på @Matmissbrukaren , det var hon som fick mig att börja, sen blev det en del med @Monstermom även om jag åkte ut alldeles för tidigt där... Annars har jag mest hängt i lyan och då har jag inte behövt prata så mycket med LL, det har liksom funnits andra att prata med.... När jag var tvilling var det kul också även om eländes ulvarna käkade min tvilling första natten...
Jag hjälpte er ju ändå en del, så det var väl inte mer än rättdu slapp bli trollad då GA(?) visste att du avskyr det
Jag svängde ihop det mesta i leken på en timme eller två och trodde mig inte behöva kolla rollerna, jag trodde jag hade rätt.ska jag vara ärlig så korrekturläste jag inte att rollbeskrivn stämde överens m rollnamnet, jag kikade på balansen i leken och hur rollerna etc skulle påverka varandra och att ingen sida skulle bli alltför stark. Samt att själva rollbeskrivningarna i sig skulle vara ganska så tydliga.
Det var lite tjall på linan å jag vet inte riktigt vad som hände där... Men utgången blev ju iaf den sammaMen jag fick aldrig något meddelande om att jag var tvungen att rösta på fio idag.
Jag skyller allt på @Matmissbrukaren , det var hon som fick mig att börja, sen blev det en del med @Monstermom även om jag åkte ut alldeles för tidigt där... Annars har jag mest hängt i lyan och då har jag inte behövt prata så mycket med LL, det har liksom funnits andra att prata med.... När jag var tvilling var det kul också även om eländes ulvarna käkade min tvilling första natten...
Det var lite tjall på linan å jag vet inte riktigt vad som hände där... Men utgången blev ju iaf den samma
ska jag vara ärlig så korrekturläste jag inte att rollbeskrivn stämde överens m rollnamnet, jag kikade på balansen i leken och hur rollerna etc skulle påverka varandra och att ingen sida skulle bli alltför stark. Samt att själva rollbeskrivningarna i sig skulle vara ganska så tydliga.
Det var lite tjall på linan å jag vet inte riktigt vad som hände där... Men utgången blev ju iaf den samma
jag kan lova att vi i lyan reagerade...Reagerade inte ni när hon inte röstade på personen hon var trollad att rösta på?
Haha, kan tänka mig det! Vilken olydig jävel som inte röstar som hon ska liksom!jag kan lova att vi i lyan reagerade...
Jag har inte varit inne i leken förrän nu på kvällen och jag vet inte riktigt hur min kollega å ulvarna löste det hela men de verkade vara nöjda iaf...
Men det här är den infon jag snappade upp hände
Haha, kan tänka mig det! Vilken olydig jävel som inte röstar som hon ska liksom!
Det var en miss av mig, jag skrev, trodde mig skicka uppmaningen till er båda. Letade rätt på uppdateringstexten så jag skulle slippa skriva om den och kopierade in den och ändra namnen. Därefter var den spårlöst försvunnen.Det var lite tjall på linan å jag vet inte riktigt vad som hände där... Men utgången blev ju iaf den samma
Det var en miss av mig, jag skrev, trodde mig skicka uppmaningen till er båda. Letade rätt på uppdateringstexten så jag skulle slippa skriva om den och kopierade in den och ändra namnen. Därefter var den spårlöst försvunnen.
Så här skulle det stå:
Du känner en isande kyla, en mörk skugga lutar sig över dig, sedan blir det svart. När du vaknar till liv så har du endast en tanke, att fio är den skyldige.
Du är alltså förhäxad och måste rösta och teoria om fio
Näe du verkade inte god allsEfter röstningen på Bsf var det väl iofs ganska tydligt
Men ni var inte nära att käka mig i alla fall?
Å med tanke på min senatste LL instats så så är jag inte den som klagar.(Eller vad säger du @Hedinn ? )
FYITack. Jag frös så det räckte häromdagen.