Ja de lät bra mycket godare än @Snurrfian s riktiga middagsmenyer...Ni var mycket artiga! Och era menyer så frestande att jag NÄSTAN var beredd att börja ge er lite extra fördelar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de lät bra mycket godare än @Snurrfian s riktiga middagsmenyer...Ni var mycket artiga! Och era menyer så frestande att jag NÄSTAN var beredd att börja ge er lite extra fördelar...
Jag hittade inte cyklande clownen igen....
nåjaJag ångrar nästan att jag lovade er att misstaget inte skulle drabba er
Jag hade aldrig snackat med LL innan jag höll min egen lek... Gissa om jag fick en chock när den vanan visade sig!
Nähä?Vi hittade ju onda spionen redan natt 2 och innan det så var vi säkra på LenaH som ICKE ond spion så henne käkade vi först av den anledningen
Jag brukar bjuda in LL på käk.
Sednapssås när vi käkade Sedna var @LenaH s favorit.
Du fick ju en specialmeny, så att du skulle slippa att leva på enbart nutrilettJa de lät bra mycket godare än @Snurrfian s riktiga middagsmenyer...
Självklart blir det en trerätters till Lenas ära. Lokalen blir källaren på http://www.gabbyspizzapasta.com/
I väntan på att ägaren ska komma ner för att hämta fler lasangeplattor så äter Lena sin "lätta" måltid.
En expertmässigt tunn älgcarpaccio med en liten klick lättyoghurtsås garnerad med finskuren gurka och lite persilja och en nypa finriven parmesan.
Kålsoppa http://www.twice.se/kalsoppa.html
En härlig melonsallad
Du har redan genomskådat mig.
Jag hittade inte cyklande clownen igen....
Den där drömde jag sen om på natten.Du fick ju en specialmeny, så att du skulle slippa att leva på enbart nutrilett
hade ingen aning om att menyer skulle ingåDu fick ju en specialmeny, så att du skulle slippa att leva på enbart nutrilett
Vad gjorde du då?
hade ingen aning om att menyer skulle ingå
till LL med den vi ville käka
nu lärde jag mig nåt nytt!
bestod menyn av sockervadd och popcorn?@glömmerallt fick mina första försök till menyer. Minns att vi "gick på Cirkus" för att äta den gången.
Förlåt g-a men I love it!hålla koll
Ja just det! Jag hade överdoserat julklappsrimmen och kunde inte sluta...Var det @LenaH som rimmade så fint till våra käkval i en lek i julas?
Förlåt g-a men I love it!