Lobelia
Trådstartare
Det var mest glass den leken, men vi åt änglamat på cirkusen (cirkus var ängel, eller så trodde vi det)bestod menyn av sockervadd och popcorn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var mest glass den leken, men vi åt änglamat på cirkusen (cirkus var ängel, eller så trodde vi det)bestod menyn av sockervadd och popcorn?
Hmm jag fattar ingenting egentligen av uppdateringar och annat, men jag lär mig nog
Det enda jag var säker på var att @Idahoe var ond.. men lyssnade någon? Näää
Jag tyckte lite synd om dig att du var den som egentligen hade bäst koll men alla bara viftade bort eller ignorerade dig
bestod menyn av sockervadd och popcorn?
Nä de åt henne utan menyinblandning. Ängeln ville de senare äta(de nämnde bara rollen försökte övertala mig att de skulle få välja roll att äta) på en mäng olika vis...
Jag hade konversationen sparad @Lobelia och ni verkar mest ha velat käka upp mig Försökte tom få mig att marinera mig själv och senare locka (och göda) mig med glass
Desutom skulle @Habina både steppa och strippa
@cirkus var för övrigt bybo enligt min lista.
Knasbollar!
Hmm jag fattar ingenting egentligen av uppdateringar och annat, men jag lär mig nog
Det enda jag var säker på var att @Idahoe var ond.. men lyssnade någon? Näää
fasen va man lär sig nya saker i detta spelet haha
Vi tackar @Habina för godförklaringen av mig den kunde jag leva på länge
Paketet från bsf var också vänligt och turligt nog så siade vi alldeles rätt person.
Vi hade TUR i många stycken och så hade vi god hjälp av både goda och vår egen Gabby_ossi. Sen var lyan helt grym med våra döingar som höll koll på varenda detalj åt oss levande. Fantastiskt kul
Niyama var nog den enda som lurade mig - jag trodde på allvar att Mirtai var Gollum.
Cirkus fick en sia i paket (visst var det @cirkus ?) och då siade vi Habina.
japp så vare!
himla schysst så där där direkt
att ge oss möjlighet att hitta
Ringen!!!
den enda
our preciousssss...
@Blacksmithfarm var snäll att ge en sådan till cirkus.
Håller på att läsa ikapp alla 10+ sidor som ni skrivit medan jag varit på jobbet...
Jag lärde mig multicitat via ulvlekar
Alltså... Jag kom igång sent med att dela ut paket, fick bara iväg ett enda - och skickar det till en ond
Inte den bästa brevbäraren
...läser vidare (på sida 100 nu...)
cirkus verkar få många brev som ondNä bättre skickade till åtmintonde två onda när jag var brevis! Var av en var en sia till cirkus tror jag
Det är en svår roll.
Skitsvårt ju att veta vem man ska tro på, och ingen info heller....Håller på att läsa ikapp alla 10+ sidor som ni skrivit medan jag varit på jobbet...
Jag lärde mig multicitat via ulvlekar
Alltså... Jag kom igång sent med att dela ut paket, fick bara iväg ett enda - och skickar det till en ond
Inte den bästa brevbäraren
...läser vidare (på sida 100 nu...)
cirkus verkar få många brev som ond
Noterar för framtida lekar....
Vi lyssnade och tyckte du var lite småjjobbig. Hon hade ju the precioussssssss
faktum är att just det du baserade dina misstankar på inte ens var så. Hon slängde iväg rösten på bsf i all hast och hade ingen tanke på att den kunde tolkas som en räddningsröst.
ja det är uppenbart att det är såJag får alltid många välanvända brev - eller väl förvaltade paket om en jultomte finns.
Så det så.
tala om vart du borJag har aldrig fått brev!
tala om vart du bor
så ska jag skicka dig ett!
fast när det kommer till ulvlekar vetefasen
du är ju typ
ALLTID ond?
vad sjuttonssschhh! Inte avslöja mig sådär!
gulle dig!