FYI
du var vårt sista skrovmål....
Ni hade fått tugga länge, jag är jäkligt seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FYI
du var vårt sista skrovmål....
Näe du verkade inte god alls
Vi letade mest efter borgmästaren, Frodo och goda spionen.
Du verkade inte vara nån av dom.
Jag vill inte klara mig utan @Paddington, det är fantastiskt med en co-writer som bara får typ "målet är stentrollen, du vet dem Bilbo och dvärgarna stötte på" och så levererar hon en passande uppdatering.+ @Lobelia ingen skada skedd. Rollbeskrivningarna var överlag tydliga och bra tycker jag.
Å med tanke på min senatste LL instats så så är jag inte den som klagar.(Eller vad säger du @Hedinn ? ) Men nu när @bollen__ och @Dentaku har hålligt reda på både mig och leken samtidigt en gång kommer de klara sig utmärkt om de ska ha någon lek själva.
Inte ens i min först lek, som var @Monstermom s jättelek, skickade jag några frågor till LL. Jag kämpade på i min ensamhet som helt lost bybo Tills jag blev uppgraderad till @Mammas tvilling och plötsligt hade både någon att prata med och en massa info från sior
vi tippade på bybo, du verkade inte ha en aning om nåtVem trodde ni att jag var? Jag trodde att ni trodde att jag var ond spion eftersom ni inte käkade mig. Annars brukar jag ju bli käk tidigt.
Det var lagom roande att bli utsatt för Häxmästaren två gånger på raken, kan jag säga...
vi gillar ben och senor ocksåNi hade fått tugga länge, jag är jäkligt seg.
Jag vill inte klara mig utan @Paddington, det är fantastiskt med en co-writer som bara får typ "målet är stentrollen, du vet dem Bilbo och dvärgarna stötte på" och så levererar hon en passande uppdatering.
Haha, kan tänka mig det! Vilken olydig jävel som inte röstar som hon ska liksom!
Jag brukar bjuda in LL på käk.
Sednapssås när vi käkade Sedna var @LenaH s favorit.
Vem trodde ni att jag var? Jag trodde att ni trodde att jag var ond spion eftersom ni inte käkade mig. Annars brukar jag ju bli käk tidigt.
Vem trodde ni att jag var? Jag trodde att ni trodde att jag var ond spion eftersom ni inte käkade mig. Annars brukar jag ju bli käk tidigt.
Jag ångrar nästan att jag lovade er att misstaget inte skulle drabba erdu var föreslagen som käk idag
kan jag lova!
I min första lek var jag tyst som en mus fram till dag 5 eller nåt, då var jag så frustrerad i min ensamhet att fördämningarna brast. Stackars @MammasÅ jag tror det dröjde några år för mig så du lär dig nogmed tiden
Just @Mammas har nog fått höra en del från mig när jag frustrerat haft ur mig sådant jag inte kunnat skriva i tråden.
jag kan inte låta bli att notera att både denFörlåt!
Lovar att aldrig göra om det
jag kan inte låta bli att notera att både den
ondsinta clownen
och Nazgulen är borta som din avatar
Istället finns där en oskyldig säl
Antar att du försöker invagga oss i
en falsk säkerhet inför nästa lek
(om du nu hinner vara med i den)