vad sjutton
är detta leken då alla byter avatarer?
Försöker du också verka lite
gullig och rosa
oskyldig?
jaja
mig lurar ni iNTE
Ser du inte taggarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad sjutton
gullig och rosa
oskyldig?
jaja
mig lurar ni iNTE
Ser du inte taggarna?
Nä bättre skickade till åtmintonde två onda när jag var brevis! Var av en var en sia till cirkus tror jag
Det är en svår roll.
Skitsvårt ju att veta vem man ska tro på, och ingen info heller....
Vi tyckte iaf du var toppen
om det var nån tröst vill säga.....
vad sjutton
gullig och rosa
oskyldig?
jaja
mig lurar ni iNTE
Du var lite stressad där ett tag...Jag hade aldrig snackat med LL innan jag höll min egen lek... Gissa om jag fick en chock när den vanan visade sig!
Nej mina första lekar vågade jag nog inte säga ett pip till LL, inte störa heller! Sen bara råkade det bli så med MM och sen har det rullat på!Inte ens i min först lek, som var @Monstermom s jättelek, skickade jag några frågor till LL. Jag kämpade på i min ensamhet som helt lost bybo Tills jag blev uppgraderad till @Mammas tvilling och plötsligt hade både någon att prata med och en massa info från sior
Den leken var hemsk, alla mina paket gick rätt men alla som fick dem blev käk!Jag har fått brev en gång. Förra gången jag var Besserwisser. Var så glad att jag äntligen fick en roll där jag skulle få riktig extrainfo. Första natten valde jag ut @Paddington och var så nöjd över att jag skulle få veta om hon var ond eller inte. Och så fick jag ett bevittnade i paket och tänkte att Jippi! Den här leken blir enkel.
Och så blir jag käk första natten och får inte veta ett skit!
Ähum, jag vill minnas att någon även glömde ge mig paket att dela ut från första början...Bortsett från att allmänt vara lite förvirrad så var det meningen att jag skulle ge nya paket till @Hedinn (hon var brevbärare) när de tog slut, det glömnde jag bort men Hedinn bestämnde sig för att sia ändå så det ornade ju upp sig. (Bollen och dentaku stoppade ju in huvudet där och sa till hedinn att sian gick bra). När jag till sist förvirrade mig in i diskussionen behövde jag bara bekräfta att det gick bra.
Hela leken såg ut lite så. Min uppgift var typ att hålla koll på regler fatta belut och svara på frågor, bestämma vilken spioninfo som skulle gå till vem på nätterna och ge brevbäraren paket.
Det slutade med att @Dentaku och @bollen__ fick svara på frågor, fixa spioninfon någon natt efter att jag glömt det... De hade koll på allt Jag behövde mest heja på dem och bekräfta att de skötte sig fint.
Finns det någon man kan lita på?Grattis onda. Väl spelat.
Och vad har jag lärt mig? Lita aldrig på cirkus!
Finns det någon man kan lita på?
Troligen inte. Jag lyckades ju inte ens godförklara min egen tvilling i förra leken jag var med i.
Vi tyckte du var en jättebra spion! Som följde våra planer och backade upp dom så fint så fint, utan att själv bli särskilt misstänkt.Tack alla, jag som tyckte att jag var ganska värdelös spion, ingen info lyckade jag få ut men jag höll mig vid liv i alla fall
Det enda jag var säker på var att @Idahoe var ond.. men lyssnade någon? Näää
Fast är det inte det som är lite tjusningen med de här lekarna? Försöka lista ut vem som är vad samt att försöka få fram det man själv tror sig veta utan att få smäll på fingrarna för att man hintar...
Jag tyckte att den här leken var supersvår, försöka få ut något av den spioninformationen som jag fick och föra det vidare utan att skrika rakt ut vem jag var. En annan svårighet var ju att försöka hålla koll på vem som kunde ha tillgång till samma information, det var därför jag var så osäker på Dentaku. Hon kunde ju vara både Frodo, ängel och ond spion...
Sedan tycker jag också att det är så härlig stämning i de här trådarna, det var mycket det som gjorde att jag lockades att läsa dem i början .
Nu hade du ju rätt dock Vad var det som fick dig att bli så säker egentligen? "Nyfiken"
Jag har fått brev en gång. Förra gången jag var Besserwisser. Var så glad att jag äntligen fick en roll där jag skulle få riktig extrainfo. Första natten valde jag ut @Paddington och var så nöjd över att jag skulle få veta om hon var ond eller inte. Och så fick jag ett bevittnade i paket och tänkte att Jippi! Den här leken blir enkel.
Och så blir jag käk första natten och får inte veta ett skit!
Jag kände lite likadant den här gången. "Åh, en roll jag aldrig haft, det ska bli kul"
Trodde jag skulle lynchas första DL, klarade mig... (tack Gandalf ) (och tack ängeln för beskyddet )
Trodde jag skulle klara mig andra DL, lynchades...
Tänkte att jag skulle kunna räkna ut vad cirkus hade för roll när hon fått sian (trodde ett tag att hon kanske siat glömmerallt...)
Du hade inte tid fått några svar på dina frågor ändå @Monstermom var nämligen upptagen med att svara på alla mina frågorInte ens i min först lek, som var @Monstermom s jättelek, skickade jag några frågor till LL. Jag kämpade på i min ensamhet som helt lost bybo Tills jag blev uppgraderad till @Mammas tvilling och plötsligt hade både någon att prata med och en massa info från sior