Mmm. Det var därför.Nänä. Erkänn !
Du ville bara hamna i Hall Of Fame - tråden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm. Det var därför.Nänä. Erkänn !
Du ville bara hamna i Hall Of Fame - tråden![]()
Gör jag inte allsMhm, @Blacksmithfarm försöker med fulspel alltså.. Helt klart misstänkt!![]()
Gör jag inte allsJag hade tekniska problem, bara
![]()
Skit också. Nu var det hålet tilltäppt![]()
Balrogen är utanför lyan och känner inte till lyan.Jag har en undran ang Balrogen ( mindtwistern )ser inte i beskrivningen om den Ingår i lyan eller är utanför lyan ? Och om den är utanför lyan känner den då till villka som sitter i lyan?
@Lobelia ?
Tack. Jag noterar och lägger till i mina anteckningarBalrogen är utanför lyan och känner inte till lyan.
Mhm, och du ligger där under ett parasoll och flörtar...Mhm, du säger det ja...
Och så kollar man på din avatar-bild och så ser man att näsborrarna är sådär sneda. På olika höjd. Som om du sitter där, sådär katigt med ena ögonbrynet höjt (och din strama, ungdomliga hy gör att hela näsborren lyfts samtidigt.) Mhm.
Mhm, och du ligger där under ett parasoll och flörtar...
En snögubbe på en sandstrand...![]()
När någon vill sia /fråga/gissa eller vad det kan vara så sker det helt informellt i lek-konversationerna.
Det finns en del spioninfo, där kommer det att finnas en information som säger att
Balrogen mindtwistar Lobelia med Paddington.
Gimli siar Lobelia
Gimli får resultatet Pippin (och här är Paddington Pippin och Lobelia har en annan roll) av lekledarna, enda spåret av mindtwisten är just spioninformationen. Och Balrogen får inte reda på vilken information han verkligen ändrar på om han inte kan gissa det utifrån vad som händer i leken.
Det är endast om Trollet dör i lynchen som folk påverkas, effekten kan alltså ske endast en gång. lyncha trollet av 2/3 delar så uteblir effekten.
Folk röstar som vanligt, reglerna säger att man kan bli kickad från leken om man inte gör det, i nästa lynch men rösterna räknas inte.
Okej, nu ska jag försöka sätta mig in i leken. Känner mig fruktansvärt förvirrad då en hel del saker verkar ha ändrats sen jag spelade som mest. De här frågorna till exempel, nu har ju @heartstring redan frågat så jag slappDessutom verkar det vara OK med väldigt mycket OT-snack/icke-teoriande vilket är både positivt och negativt.
Det brukar vara mer "som vanligt". Lobelias lekar har ovanligt mycket specialgrejer.
Frågorna fattar jag inte syftet med, det är ju inte som att man kommer rösta på någon efter vad den vet om Legolas liksom. Vet att många tycker det är bra för att "få igång" leken men jag tycker bara det blir massa text/inlägg till ingen nytta.
Kan det vara så att du önskar att han hetat Sauron, eftersom Sauron var/är ond och du också är det?Okej, nu ska jag försöka sätta mig in i leken. Känner mig fruktansvärt förvirrad då en hel del saker verkar ha ändrats sen jag spelade som mest. De här frågorna till exempel, nu har ju @heartstring redan frågat så jag slappDessutom verkar det vara OK med väldigt mycket OT-snack/icke-teoriande vilket är både positivt och negativt.
Men jag antar att jag får svara på de där frågorna.
1. Vad har alven Legolas betytt för svensk travsport?
Hmm. Legolas var en travhäst, det är det enda jag vet. Jo den var väl mörkbrun också utan tecken, tror jag. Inte mycket till identifikation för en svensk varmblodig travare dockVissa verkar anspela på att alven Legolas gav namn åt travhästen Legolas, men vad namnet har spelat för roll för hästens resultat vete fåglarna. En vild gissning är att hästen skulle sprungit lika fort även om den hetat Sauron.
2 Har Alver spetsiga öron?
Svårt att säga, de flesta verkar ju ha långt hår av någon anledning. Kanske är trendigt.
Kan det vara så att du önskar att han hetat Sauron, eftersom Sauron var/är ond och du också är det?![]()
Aha!.1. Vad har alven Legolas betytt för svensk travsport?
Det här låter lite som en kuggfråga i mina öron. Det finns/fanns? en travhäst som heter/hette? Legolas (före min tid tror jag) och den antar jag betydde mycket för svensk travsport eftersom det har skrivits en bok om honom som jag ärvt av min farfar och som står i min bokhylla och väntar på att jag ska få tid att öppna den någon gång. Men sedan började jag leka ulvlekar så jag vet inte hur det blir med den där boken nu...
Men alven Legolas har väl inte betytt så mycket för travsporten vad jag kan se, som en del har varit inne på lär ju hästen ha haft samma liv, sprungit lika fort och blivit lika poppis även om den haft ett annat namn.
2 Har Alver spetsiga öron?
Självklart!