Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är solen gul? Blir man blöt av vatten? Såna här självklara frågor känns nästan som om de skulle kunna vara något lurt med, jag blev lurade i den förra leken och nu har min mardröm blivit sann att Kristina Lugn och Staffan Westerberg ska samarbeta, så jag vet inte vad jag törs svara på den här frågan.... :nailbiting:
Är det bara jag som inte har nån aning om vilka Kristina Lugn och Staffan Westerberg är ens? :confused: Fast de verkar ju ha nån koppling till ESC och det säger ju allt :yuck:

:rofl: Vad tror du kan hända med alvernas öron om du svarar :angel: :D
De kanske blir runda!? :nailbiting:

Är det bara jag som inte har nån aning om vilka Kristina Lugn och Staffan Westerberg är ens? :confused: Fast de verkar ju ha nån koppling till ESC och det säger ju allt :yuck:

De kanske blir runda!? :nailbiting:
O_o Nej du är inte ensam, det blev pinsamt uppenbart i förra lektråden. Men du är väldigt ung! :D Eftersom jag inte anser mig vara gammal, men ändå vet, så måste det betyda att du är extremt ung! :D

O_o Nej du är inte ensam, det blev pinsamt uppenbart i förra lektråden. Men du är väldigt ung! :D Eftersom jag inte anser mig vara gammal, men ändå vet, så måste det betyda att du är extremt ung! :D
Ja, men jag kan leva med att vara extremt ung, det gör inget! Känns extra gott att höra när maken hela tiden tjatar om att jag snart "fyller tant" :cautious: Fast det är ju flera år kvar! :D

NEEEJ, fråga inte...jag blev upplyst i förra leken :arghh::angel::D
Förlåt! Det var inte min mening att riva upp gamla minnen :D

Men det kom ju ut en hel del goda idéer från den leken som SVT och andra verkligen tar tag i nu. :angel:
Tänka sig, hat SVT koll på våra lekar!? O_o:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka