Ja, jag är sådär enformig och håller kvar vid Klara och Snurrfian som mina mest misstänkta. I och med Klaras bristande teoriande det senaste har jag väldigt svårt att tro att hon skulle vara Frodo, så det faktum att hon nu dyker upp, och verkar försöka "spela" Frodo när han efterfrågas, med den teori som egentligen någon annan (cirkus) tagit upp som troligt vittnesmål gör mig bara ännu mer säker på att Klara sitter i lyan.
Och då fortfarande ihop med Snurrfian. Jag tycker inte hon verkar letar onda, jag tycker mest hon kommer med lätta (outvecklade) teorier som verkar vara försök att flytta fokus från de som misstänks (t.ex Klara). Kommentaren efter gårdagens lynch tycker jag säger en del:
Det var efter flera av oss redan diskuterat diverse olika syften med den rösten, och istället för att diskutera med oss valde Snurrfian att simpelt ställa frågan, även det upplever jag som ett försök att få folk att ta fokus på rösten på Viva istället för övriga röster och möjliga roller, eller bara det faktum att bollen röstade udda.
Jag har ju varit inne på det spåret ganska länge och fine, jag kan ha snöat in lite (vilket bitvis oroat mig själv också), men efter dagens inlägg från dem känner jag mig mer säker på att de faktiskt sitter i lyan båda två.
Men jag får väl bara rösta på en (

) och då väljer jag Snurrfian, då hon ändå känts mest smygande, undvikit att komma med starka teorier och att hon och Klara verkar hålla varandra om ryggen gör mig än mer skeptiskt, till dem båda dock.
Det här känns dessutom som en DL där det kan vara vanskligt att vänta till sista minuterna med att rösta, bättre att kunna diskutera rösterna längs vägen, tycker jag, så det blir en ganska tidig röst från mig.
Hedinn röstar på Snurrfian