Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som har röstat undrar var i hela friden resten av folket är!
Jag vet ju inte om jag borde ändra min röst eller inte.
Alla bara försvann och här sitter jag all alone och blir nervös

Jag tänker som så att även spionen bör ju sitta på en massa juicy information. Även om spioninfo inte alltid är att lita på :p
Den bör veta en hel del i allafall. Nu hade jag velat ha @quarter4ever 's ork att sammanställa vilken info som borde funnits i omlopp och vad den kan ha sett.
Ringbäraren (oj, vad jag tjatar och då får jag väl snurris efter mig) bör ju också ha fått spioninfo vid något tillfälle. Frågan är bara hur tidigt i leken? Sen finns ju även tvillingen som är kvar den lär ju ha fått ta del av infon som den andra tvillingen fick.

Jag som har röstat undrar var i hela friden resten av folket är!
Jag vet ju inte om jag borde ändra min röst eller inte.
Alla bara försvann och här sitter jag all alone och blir nervös
Ja, jag personligen tror ju att Klara är ond och att det är ett misstag att rösta på Viva. Ingen garanti att Viva är god, men jag tror inte att hon är rätt person att rösta ut ikväll.

Klara passar fortfarande in som ulv i mitt pussel, men hon kan mycket väl vara god. Vet inte vad jag ska tro.

Hedinns tanke om klara och snurrfian i lyan är intressant. Samtidigt vet jag inte om jag tror på teorin att klara släppte misstankarna om snurrfian för att hon är ulv och snurrfian gissade sig in i lyan. Skulle hon som ulv riskera att outa sig själv eller en kollega på det sättet? Jag vet inte.

Viva vet jag inte heller vad jag ska tro om. Har hon försagt sig? Har efterfrågat teorier från henne tidigare och nu undrar jag mer än någonsin vad hon har för tankar. Var är du @Viva?

Jag tänker som så att även spionen bör ju sitta på en massa juicy information. Även om spioninfo inte alltid är att lita på :p
Den bör veta en hel del i allafall. Nu hade jag velat ha @quarter4ever 's ork att sammanställa vilken info som borde funnits i omlopp och vad den kan ha sett.
Ringbäraren (oj, vad jag tjatar och då får jag väl snurris efter mig) bör ju också ha fått spioninfo vid något tillfälle. Frågan är bara hur tidigt i leken? Sen finns ju även tvillingen som är kvar den lär ju ha fått ta del av infon som den andra tvillingen fick.
Framför allt skulle vi väl vilja att Frodo klev fram eftersom hon uppenbarligen inte gjorde det igår? Eller? :banghead:

Den kanske kan göra en @Hedinn ?:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Budget samt tid för hund
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka