Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Telefon och kopiera text det kan bli eh intressantÅh fan nu såg jag - sorry INTE meningen det kommit med för att klara röstade innan !!!!
Jag är härJag som har röstat undrar var i hela friden resten av folket är!
Jag vet ju inte om jag borde ändra min röst eller inte.
Alla bara försvann och här sitter jag all alone och blir nervös
Ja, jag personligen tror ju att Klara är ond och att det är ett misstag att rösta på Viva. Ingen garanti att Viva är god, men jag tror inte att hon är rätt person att rösta ut ikväll.Jag som har röstat undrar var i hela friden resten av folket är!
Framför allt skulle vi väl vilja att Frodo klev fram eftersom hon uppenbarligen inte gjorde det igår? Eller?Jag tänker som så att även spionen bör ju sitta på en massa juicy information. Även om spioninfo inte alltid är att lita på
Den bör veta en hel del i allafall. Nu hade jag velat ha @quarter4ever 's ork att sammanställa vilken info som borde funnits i omlopp och vad den kan ha sett.
Ringbäraren (oj, vad jag tjatar och då får jag väl snurris efter mig) bör ju också ha fått spioninfo vid något tillfälle. Frågan är bara hur tidigt i leken? Sen finns ju även tvillingen som är kvar den lär ju ha fått ta del av infon som den andra tvillingen fick.
Jag som har röstat undrar var i hela friden resten av folket är!
Pja, det är det eller att be ulvarna räcka upp handen men det funkar ju bara på dig...
Är DL 22 eller?boom-boom ta boom boom trummorna kommer allt närmare. Det börjar bli varmt.
Japp!Är DL 22 eller?
Jag kan räcka upp handenPja, det är det eller att be ulvarna räcka upp handen men det funkar ju bara på dig...![]()