Då är det rätt svalt än!Japp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det rätt svalt än!Japp!
Ja, jag personligen tror ju att Klara är ond och att det är ett misstag att rösta på Viva. Ingen garanti att Viva är god, men jag tror inte att hon är rätt person att rösta ut ikväll.
Har jag inte gjort det tillräckligt?kan du utveckla?
okej, har kommer lite tankar från mig. Är dåligt med citat för min dator håller på att självdö så jag klarar inte att sitta och leta citat, det kommer i så fall sluta med att jag kastar datorn genom fönstret typ...
Först undrar jag lite runt @cirkus "Alla" verkar hålla henne mer eller mindre åt det goda hållet och jag har säkert missat något, men varför? Kan ni förklara och motivera?
Fram till igår hade hon endast lagt förstaröster, på BSF, Sedna och mirtai1. Dock lade hon en fjärderöst på Bollen som i ett läge där det stod 3-3 mellan bollen och Klara. Å andra sidan, om hon sitter i lyan kunde hon ju inte veta om bollen var ond eller god och om vi säger att även Klara är god valde hon mellan 2 potentiellt goda. Om Klara är ulv i lyan med Cirkus kan rösten på Bollen varit en räddningsröst på Klara.
@LenaH är ju tillsammans med cirkus väldigt aktiv och teoriar. Hennes två röster på mirtai1 talar till hennes nackdel tycker jag. Trodde jag var Frodo igår efter min röst på Bollen, men valde trots det inte att rösta på bollen? Eller har jag missuppfattat?
l.
Jag följde dig igår Jag trodde du var Frodo. Om LenaH också trodde det vet jag inte.
Gör det mig skum att jag lägger förstaröster menar du?
det sa jag väl inte? Men jag noterade det helt enkelt.
Ja, du har missuppfattat, jag trodde inte du var Frodo.@LenaH är ju tillsammans med cirkus väldigt aktiv och teoriar. Hennes två röster på mirtai1 talar till hennes nackdel tycker jag. Trodde jag var Frodo igår efter min röst på Bollen, men valde trots det inte att rösta på bollen? Eller har jag missuppfattat?
Ja, du har missuppfattat, jag trodde inte du var Frodo.![]()
Ja, precis. Därför tror jag inte på dig som ond heller.Bra, tack för klargörandet. Skriver som sagt ur minnet men hade en känsla av att det kanske var på något annat sätt. Du trodde att jag körde på känsla efter att ha spelat med Bollen innan, stämmer det?
Nä, jag frågade om du tyckte det.
Jobbar, men nu är jag hemma. Eftersom du efterfrågan fler teorier kan vi väl börja med dig.Viva vet jag inte heller vad jag ska tro om. Har hon försagt sig? Har efterfrågat teorier från henne tidigare och nu undrar jag mer än någonsin vad hon har för tankar. Var är du @Viva?
Har jag inte gjort det tillräckligt?![]()