Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men frågan kvarstår ju ändå - varför röstade bollen__ i så fall inte på Klara?
@LenaH - jag kan fan inte se något mer scenario VARFÖR bollen__ inte försökte rädda sig själv? Enda vettiga är ju för att rädda kvar en ulv iom hur vinstvillkoren ser ut.
Kan ..
1. bollen__ trott att Klara är ulv även fast hon inte är det?
2. kan Frodo ha röstat på någon annan än ringbäraren?
Buhu, nu kommer jag inte kunna sova juh
Båda alternativen kan mycket väl stämma. Varför bollen inte valde att rädda sig själv vet bara bollen. Att Frodo röstade på någon annan än ringbäraren är helt uppenbart.Men frågan kvarstår ju ändå - varför röstade bollen__ i så fall inte på Klara?
@LenaH - jag kan fan inte se något mer scenario VARFÖR bollen__ inte försökte rädda sig själv? Enda vettiga är ju för att rädda kvar en ulv iom hur vinstvillkoren ser ut.
Kan ..
1. bollen__ trott att Klara är ulv även fast hon inte är det?
2. kan Frodo ha röstat på någon annan än ringbäraren?
Buhu, nu kommer jag inte kunna sova juh
Du tycker det och jag tycker det. Men alla har olika spelstil och någon kanske tycker det är värt att vänta. Jag vet att personen inte kunnat få mitt namn eftersom jag inte har någon ring. Alltså har personen röstat på mig ändå, eller på bollen. Jag förstår att jag inte kommer kunna övertyga dig, men jag måste ju försöka eftersom jag vet att du har fel.Fast varför då?
Och vadå när lynchen såg ut som den gjorde?
Varför vänta och riskera att bli käk innan man delgett sina misstankar. OM man sen blir käk är ju skitsamma eftersom den viktigaste uppgiften är gjord. Jag ser spårningen av ringen innan den bytt ägare som en sorts sia - om man har en enda sia och i detta fall helt säkert på en ond så är det ju självklart att man inte missar att delge detta.
Även om bollen mindtwistat mig på Niyama kan hon ju inte vara säker på att jag sitter i lyan. Lyan kan ju ha valt Niyama som käk ändå.Vilket scenario är det?
Det enda sättet som bollen__ kan ha känt till Klaras ondska är att bollen_ mindtwistat Klara och att nya offret var Niyama - då borde bollen__ fattat att Klara var ulv. (det har vi ju redan gått igenom innan) se inlägg #957
Bollen brukar inte vara logisk när hon är ond utanför lyan.Ja, jag tror ju att bollen bör ha känt till Klara på nåt vis, annars bör hon ju ha räddat sig själv, det känns som det enda logiska.
Du tycker det och jag tycker det. Men alla har olika spelstil och någon kanske tycker det är värt att vänta. Jag vet att personen inte kunnat få mitt namn eftersom jag inte har någon ring. Alltså har personen röstat på mig ändå, eller på bollen. Jag förstår att jag inte kommer kunna övertyga dig, men jag måste ju försöka eftersom jag vet att du har fel.
Förbered toaletten.Ja, det hade jag också gjort i dina kläder!
Jag tror nog ändå att du är ringbärare ända tills motsatsen är bevisad.
Förbered toaletten.![]()
Så om jag förstår det rätt är det Q och Viva du har misstankar mot, inget annat som tillkommit efter röstningen igår?Jag är på väg med jobbet till Uppsala för konferens i två dagar. Kommer inte ha tid med leken misstänker jag. Kommer försöka hinna in med en röst innan middagen ikväll.
Mina teorier från igår kvarstår. Jag har suttit och klurat och funderat på vem som kan vara Frodo och varför personen inte röstade på nazgul igår men jag blir inte klok på det.